הקמת נכס דיגיטלי

מחשבים מלווים אותנו מדי יום, הן לצרכי עבודה והן לצרכי פנאי. כולנו קונים באינטרנט, רבים מאיתנו משתמשים במחשב או בטאבלט לקריאת עיתונים, לצריכת חדשות, לקריאת ספרים, לצרכי לימודים. נדמה כאילו כל מי שרוצה להתפרנס טוב ולהרוויח סכומים מאוד יפים, יוכל להשיג את כל זאת באמצעות מחשב בלבד. אבל, האם מחשב זה באמת הדבר היחיד או אפילו המרכזי, שצריך בשביל להתפרנס לא פחות טוב, נניח ממתכנת שכיר בחברת היי טק? אלה הסודות שיאפשרו לכם להתקדם באמת בכיוון הרצוי, להרוויח כמו בהייטק. 

חוץ ממחשב – צריך ללמוד לחשוב אחרת  

כאשר לכולם יש מחשב אבל מרבית האנשים עדיין תקועים בתבניות חשיבה מיושנות, ברור שצריך משהו נוסף. העובדה שיש לכם מחשב, רגיל או נייד, אומרת שיש לכם כלי עבודה חזק (מאוד), עם הרבה פוטנציאל. אבל מלבד זאת, אתם צריכים לשבור תבניות חשיבה וללמוד לחשוב אחרת. נסביר. יזמים עדכניים נעזרים במחשב על מנת להקים נכס שיכול לאפשר להם להתפרנס כמו בהייטק, אך באופן פסיבי או פסיבי למחצה. על ידי הקמת נכס דיגיטלי, שמאפשר מכירות אונליין, למשל, אפשר להגיע להכנסה יפה עם מינימום השקעה של זמן. לא נדרש לשם כך תקציב גבוה במיוחד. בסביבה הווירטואלית, הקמת נכס שמביא למכירות גבוהות נמצא בהישג יד של אחוז עצום מתוך האוכלוסייה. למה לא כולם עושים את זה? פשוט, מכיוון שרוב האנשים לא התרגלו או למדו לחשוב אחרת. לקום בבוקר, להיכנס לאוטו, לעמוד בפקקים ו”לדפוק שעון” בעבודה – רוב האנשים מכירים את המציאות הזאת. אבל במציאות של נוודים ווירטואליים, שיכולים להתפרנס מכל מקום בזכות נכסים דיגיטליים, כדאי ללמוד לחשוב אחרת. 

האינטרנט יכול לעבוד בשבילכם 

אם יש לכם מחשב ויש לכם אינטרנט, אתם יכולים להכיר מציאות שבה האינטרנט בעצם עובד בשבילכם. לא חייבים לצורך כך להבין בתכנות. לא חייבים לשם כך להשתלב בהייטק. האפשרות הזאת פתוחה לכולם, עצמאים, שכירים, מתכנתות, אינסטלטורים, פקידים, רוקחות, לא משנה מה. כדי שהאינטרנט יעבוד בשבילכם, אתם יכולים לבחור באחת מהצורות הבאות כדי להגדיל את ההכנסה ולהתפרנס במודל החדש:

  1. הקמת חנות דיגיטלית – כפי שתיארנו קודם לכן. 
  2. מכירות מקוונות, ללא הקמת חנות – בשיטת שיווק שנקראת דרופשיפינג. הידעתם? מעל מחצית המכירות אונליין כיום מנוהלות בשיטה הזה. זה עובד בשילוב פלטפורמות כגון איביי, אמזון, עלי אקספרס, שופיפיי וכדומה. 
  3. יצירת קורסים דיגיטליים – לבעלי ידע בתחום מסוים, ישנה יכולת לצלם קורסים ולמכור אותם אונליין. הציבור כיום צמא לרכישת דעת, ויש המון מוכנות לשלם עבור קורסים. אם למדתם משהו ואתם רוצים להעביר את הידע הלאה, אם אתם מומחים לדבר מה או שיש לכם תחביב מיוחד, זיכרו את הדבר הגדול הבא. קורס אונליין אפשר למכור שוב ושוב. זה מוצר דיגיטלי, שלא נגמר ולא מתכלה. 
  4. להרוויח בזכות טרפיק – ניתן להרוויח לא מעט כסף, על ידי הפיכת טרפיק באינטרנט למזומן. אם יש לכם אתר אינטרנט קיים, פורטל, ערוץ יוטיוב, פעילות חזקה ברשת חברתית (פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם), אם אתם בלוגרים פעילים, הגולשים שמגיעים אליכם שווים כסף. שיטות כגון שיווק שותפים (לא, זה לא פירמידה) או יצירת לידים עבור עסקים, מאפשרים לאלפי ישראלים לשפר את ההכנסה. 

אז כן, לא צריך הרבה יותר ממחשב על מנת להגיע למשכורת של הייטק. פשוט צריך לשנות צורת חשיבה ולהפוך את האינטרנט למקור של הכנסה.

לשיתוף המאמר