ההקמה של חנות אינטרנטית נועדה להציע לקהל מוצרים שהוא זקוק להם במחירים אטרקטיביים. זאת כדי שהם ירכשו אותם. 

חשיבה אסטרטגית

כאשר בונים חנות אינטרנטית צריך להחליט מראש מה תהיה האסטרטגיה הנכונה ביותר עבורה וזאת על פי סוג המוצרים שנמכרים בכל חנות. ההחלטה הזו נובעת מכמה היבטים והחשוב ביותר הוא קהל היעד. אין כל סיבה לפרסם מוצרים לתינוקות לכלל הציבור, עדיף להתמקד בפלח השוק של נשים אחרי לידה, משפחות צעירות עם ילדים קטנים וכו’. 

בדרך זו של אסטרטגיה שיווקית הקהל הרלוונטי יתייחס למוצרים שמוצעים לו ואם ההצעה היא אטרקטיבית כמו חיתולים חד פעמיים במחירים זולים, כך גם בקבוקים או צעצועים ספציפיים, קיימת סבירות גבוהה שהלקוחות הפוטנציאלים יעבירו הזמנה. את המסע הפרסומי מבצעים באמצעות קידום ממומן, אופטימיזציה של קידום אורגני, רימרקטינג, סרטונים בטיק טוק, יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם.

התהודה שיוצר כל נכס דיגיטלי שמבצע קמפיינים פרסומיים עוצמתיים, מעוררת הד תקשורתי רחב והתוצאה היא הזמנות רבות, הגדלת ההכנסות באופן משמעותי ורווחים לחברה. 

פיתוח עסקי באמצעות איביי

אחת הדרכים להרחיב את הפעילות העסקית בפן של נכסים דיגיטליים היא לעבוד עם איביי. מי שמעוניין לבצע זאת חשוב שיתייעץ עם איש מקצוע בעל מיומנות בתחום הדיגיטל שיסביר לו באופן מפורט איך לפתוח חשבון מוכר באיביי. כדי לבצע פעילות אינטרנטית כמוכר בקטגוריה זו יש ללמוד את אופן ההתנהלות, שיטות העבודה, חוקי הפעילות, פרסום ולוגיסטיקה.

מדובר בשיטה שהיא שונה מהשיטות המוכרות ולכן יש להתחיל בפעילות מסוג זה רק לאחר שמסיימים את הלמידה ומרגישים שמוכנים לאתגר הבא. 

בישראלים קיימים קורסים לנושאים הללו ויש גם אנשי מקצוע שעוסקים בכך ביום יום והם מעבירים על כך שיעורים פרטיים. כאשר מדובר באנשים מנוסים שמכירים את דפוס החשיבה ודפוס ההתנהלות באופן מעמיק, זו שיטה מעולה כדי להכיר את העבודה על כל רבדיה. חשוב לדעת זאת באופן נרחב כדי לא לבצע טעויות שיעלו למוכר באיביי בכספים מיותרים או באי מימוש הפוטנציאל הקיים.

אפשרויות של נדלן דיגיטלי

כמו שאדם מעשיר את הונו על ידי רכישת נדל”ן, כך מי שמתמקצע בדיגיטל צובר נדלן דיגיטלי . הוא יכול להקים אתרים שונים באינטרנט שיניבו לו הכנסות.

כמו לדוגמה אתרים שמעניקים מידע, אתרים שבהם אפשר לרכוש מוצרים שונים, או אתרים שיש בהם גם מדריכים בתחומים שונים וגם מתבצעת בהם מכירה של מוצרים הקשורים לכך. כמו לדוגמה הדרכה על טיולי קמפינג ומכירה של הפריטים הנחוצים לקמפינג כמו אוהלים, כלי אוכל רב פעמיים, עגלה לנשיאת הציוד ועוד. 

אתרי האונליין הללו מעניקים חופש כלכלי לבעלי הנכסים כיוון שהם יוצרים הכנסות באופן מתמיד, זאת אם בעל הנכסים משקיע רבות בעיצוב ובנראות של הנדלן בעת ההקמה ובתחזוקה שוטפת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *