יצירת נכסים דיגיטליים

אחת השאלות שהכי מעניינות אנשים הנמצאים בתחילת דרכם בתחום של בניית הנכס הדיגיטלי הראשון שלהם, היא באיזו פלטפורמה לבנות אותו. כיום בתחום של בניית אתרים יש מספר פלטפורמות מוצעות, כאשר הפלטפורמה הבולטת ביותר היא וורדפרס. 

מה יש בוורדפרס שהופך אותה להיות הפלטפורמה הכדאית ביותר לבנייה של נכסים דיגיטליים? במאמר הבא אנו נמנה את היתרונות הבולטים של פלטפורמה זו בכל הקשור לבניית נכסים מסוג זה.

הפופולאריות של פלטפורמת וורדפרס בשוק בניית האתרים

פלטפורמת וורדפרס היא למעשה מערכת לניהול תוכן. מערכת זו פועלת באמצעות קוד פתוח וכיום יותר מ-40% מהאתרים בנויים באמצעותה. בשל הביקוש הרב לבניית אתרים על ידי פלטפורמה זו והכלים הרבים שקיימים במערכת ותורמים מאוד לנראות של האתר וקידומו, וורדפרס הפכה להיות הפלטפורמה הבולטת ביותר והנלמדת ביותר. רוב האנשים שרוצים ללמוד את התחום יחפשו קורס בניית אתרים המציע למידה על פלטפורמה זו ולא על פלטפורמות אחרות שמוצעות. הפלטפורמה ללא ספק מתכתבת היטב עם אסטרטגיות שיווק מוצלחות כיום ומאפשרת לבוני אתרים שלמדו את הפלטפורמה שיתופי פעולה רבים. 

קלות השימוש של המערכת בעת ניהול נכס דיגיטלי

אחד היתרונות הבולטים של פלטפורמת הוורדפרס הוא קלות השימוש. כל מי שהולך לנהל נכס דיגיטלי יודע כי הצלחת הנכס טמונה ביכולת לקדם אותו בגוגל על ידי תוכן. הכנסת התוכן לאתר מחייבת עבודה טכנית ועבודת עיצוב שעשויות לקחת זמן. המטרה שלנו היא להכניס כמות תוכן גדולה ומדויקת בכמה שפחות זמן ובגלל שחווית המשתמש של וורדפרס היא מצוינת, היא מאפשרת לכם שימוש פשוט, נוח ומהיר.

רשת תוספים ענפה

קידום של נכס דיגיטלי פסיבי בגוגל, מחייב שימת דגש על עיצוב איכותי וחווית משתמש נוחה שתאפשר לגולשים להנות ממנו. ככל שחווית המשתמש תהיה טובה יותר, הגולשים יישארו זמן רב בתוך האתר והנכס יקודם. את חוויית המשתמש הרצויה ניתן ליצור בוורדפרס בקלות. הפלטפורמה מספקת עשרות אלפי תוספים לעיצוב האתר, מעברים חלקים בין עמוד לעמוד ואבטחה של פרטי הגולשים. כמו כן, היא מאפשרת ליצור אתרים רספונסיביים המאפשרים גלישה מכל מכשיר בין אם מדובר במחשב ובין אם זהו הסמארטפון.

עלויות החזקה נמוכות

מי שמעוניין ביצירת נכס דיגיטלי ראשון, ברוב הפעמים ירצה למנף את ההצלחה ולהקים עוד נכסים דיגיטליים מוצלחים. ליצור רשת של נכסים דיגיטליים רווחיים מצריך גם חשיבה קדימה על עלויות ההחזקה ועם וורדפרס זה בהחלט אפשרי. היות והמערכת בנויה על קוד פתוח, יש באפשרותכם לבחור את חברות האחסון שתשלמו להן ויש באפשרותכם לבצע סקר שוק. עלות אחסון נעה בטווח מחירים של 40-50 שקלים לחודש ומתווספת עוד עלות שנתית מזערית על החזקת הדומיין. במערכות אחרות בקוד סגור המחירים גבוהים יותר ואין לכם אפשרות מיקוח, התשלום תמיד יהיה לחברה של הפלטפורמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *