blog-img2

נכס דיגיטלי מניב – ברוכים הבאים לכלכלה החדשה

אם יש משהו שהקורונה לימדה אותנו הוא שכללי המשחק השתנו והגיע הזמן לעלות על המגרש ולשחק לפי החוקים החדשים כדי להצליח כלכלית. יותר ויותר אנשים גילו שנכס דיגיטלי מניב היא הדרך היום להצטרף לכלכלה העולמית החדשה, בהשקעה קטנה, ללא ידע מוקדם ומעט זמן וליצור רווחים יפים. איך הם עושים את זה? מתברר שיש שיטה שפשוט עובדת.

הקורונה שברה את הכללים מהרבה בחינות. אחד התחומים שהשתנה מקצה לקצה הוא התחום הכלכלי. מודלים שעבדו בעבר הפכו לפחות יעילים היום, השקעות שהיו מניבות תשואות גבוהות לאחר השקעות משמעותיות כבר לא מה שהיו פעם. הקורונה גרמה לאנשים לחפש מקומות חדשים לייצר הכנסה בטוחה והחזר מהיר ועקבי על ההשקעה שלהם. את הפתרונות הם מצאו באינטרנט.


מסחר אלקטרוני – הזירה הלוהטת שמושכת משקיעים 

“בעולם של היום כל אחד חייב להיות הבעלים של נכס אינטרנטי” מסביר המנכ”ל והבעלים של חברת  Smarta אשר מתמחה בבניית נכסים דיגיטליים הבנויים מרשת של חנויות מקוונות בענקיות הסחר האלקטרוני. להכנס לתחום הנכסים הדיגיטליים כיום זה לא הרבה יותר מורכב מלמלא ולשלוח כרטיס לוטו. ההבדל הוא שסיכויי ההצלחה במקרה של נכסים אינטרנטיים הרבה יותר גבוהים. “המסחר באינטרנט שובר שיאים חדשים בכל שנה מחדש ומציע אינספור אפשרויות לכל שכבות האוכלוסייה להשקיע וליהנות מהכנסה ראשית או נוספת בהשקעה כספית קטנה והשקעת זמן יומית מינימלית ולהבטיח את העתיד הכלכלי של המשפחה ושל עצמו” הוא ממשיך את החזון העסקי שלו. “מספיק להסתכל על המספרים ולהבין שמכל הבחינות, השקעה בנכס דיגיטלי היא רווחית ומשתלמת יותר מהשקעה בנדל”ן” הוא מנפץ מיתוס נפוץ. 


השקעה בנכס דיגיטלי – כל אחד יכול להתחיל עוד היום

“היופי במודל של Smarta הוא בפשטות שלו – כל אחד יכול להשקיע כבר היום, בקלות. ” . “אם בעבר היית צריך להשקיע סכומים עצומים כדי לראות תשואות על ההשקעה, הרי שהיום בהשקעה מינימלית ומינימום התעסקות ניתן לייצר את אותם רווחים ואפילו יותר בצורה בטוחה ומוכחת” מנכ”ל סמרטה ממשיך לפרוס את אופי השיטה של החברה שלו “פיתחנו שיטה שמאפשרת בהשקעה באמת מינימלית שלא משתווה או אפילו מתקרבת להשקעה בהקמת עסק בעולם האמיתי ובטח שבצורה בטוחה יותר”. הוא מסביר. “והיופי הוא שכל אחד יכול, לא צריך להיות מומחה שיווק או סוחר ממולח כדי להצליח, הטכנולוגיה כבר תדאג לזה”. 


כלים אוטומטיים ומודל השקעה ייחודי 

המודל של Smarta למעשה מנגיש את כל נושא הסחר האלקטרוני לכל שכבות האוכלוסייה ומאפשר לאנשים רבים שעד עכשיו “ישבו על הגדר” להצטרף לחגיגה בקלות. “אנחנו מודעים לשני החסמים המרכזיים שמרחיקים אנשים מהשקעות – תקציב וידע. אנחנו מספקים מעטפת פתרונות מושלמת שנותנת מענה שלם לכך.” מנכ”ל סמרטה מסביר את השיטה שפיתח מתוך קריאה של מצב השוק. “השיטה שלנו מאפשרת להיכנס לתחום המסחר האלקטרוני בתקציב נמוך מאוד של עשרות אלפי שקלים בודדים ולקבל גישה מלאה לכלי אוטומציה מתקדמים אשר מספקים מענה של 90% לצרכים של העסק. למעשה, אנחנו מציעים עסק רווחי שטס כמעט על טייס אוטומטי, כל מה שצריך הוא רצון להשקיע מעט שעות ביום ורצון ללמוד כדי להתקדם”. הוא ממשיך. “יותר מכך, אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו וממשיכים איתם את הדרך במודל של שותפות כך שהאינטרס שלנו הוא שהלקוח יצליח גם לאחר שלב ההשקעה הראשוני, איתנו המשקיע לעולם לא לבד אלא זוכה לתמיכה מקצועית מלאה לאורך כל הדרך.”


מיקוד במכירות – מינימום התעסקות ובטחון כלכלי

המשקיעים שמצטרפים לפלטפורמה של Smarta מקבלים מוצר מוגמר שהוא נכס דיגיטלי מלא ופעיל. סגירת פערי הידע המהירה שמאפשרת הפלטפורמה הופכת את חסמי הכניסה לתחום למזעריים. המסחר מתבצע באמצעות דרופשיפינג שמאפשרת לסחור מבלי להחזיק מוצרים פיזיים במלאי וללא לוגיסטיקה ושילוח. הסוחר ממוקד במכירות ויצירת רווחים. אין צורך להעסיק עובדים או מלאים ולכן אין סיכון כספי והמשקיע תמיד נמצא בצד המרוויח. 

השירות של Smarta ייחודי בארץ. החל מקבלת עסק פעיל ועובד ועד מנגנונים אוטומטיים שמאתרים הזדמנויות עסקיות באמצעות בינה מלאכותית מתקדמת. עם המגמה של סגירת קניונים בעולם ומעבר לאונליין, הפתרון של Smarta נראה כמו הפתרון המושלם לכניסה לתחום. 

לשיתוף המאמר