יוקר המחיה ממשיך לעלות,
הילדים,
החוגים,
בתי הספר,
הבילויים,
הנסיעות…
יוקר המחיה ממשיך לעלות,
הילדים,
החוגים,
בתי הספר,
הבילויים,
הנסיעות…
היות ומדובר בחנויות דיגיטליות, גובה ההכנסה אינו קבוע אך כן מאוד יציב.
בזכות שילוב של טכנולוגיה (כלים אוטומטיים) וצוות מומחים שפועל לאורך 20 השנים
האחרונות,
אנחנו יודעים לייצר עבורכם חנויות חכמות ורווחיות.
אנחנו סמרטה חברה טכנולוגית המתמחה בהקמת נכסים דיגיטליים כבר 20 שנה.
אנחנו אלה שהתחילו לייצר הכנסה חודשית נוספת וקבועה על ידי בניית נכסים דיגיטליים עוד
בתחילת עידן האיקורמס.
אנחנו סמרטה חברה טכנולוגית המתמחה בהקמת נכסים דיגיטליים כבר 20 שנה.
אנחנו אלה שהתחילו לייצר הכנסה חודשית נוספת וקבועה על ידי בניית נכסים דיגיטליים עוד
בתחילת עידן האיקורמס.
בדיוק בשביל זה הקמנו את המעטפת של Smarta המאפשרת (באמצעות טכנולוגיה וצוות מומחים)
למקסם את הרווחים מכל נכס דיגיטלי, בעלות מינימלית מהצד שלכם.
בחזון שלנו כל ישראלי יכול להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב,
כזה שמייצר לו הכנסה משמעותית נוספת
במפגש דיגיטלי מצומצם ואקסלוסיבי
נציג בפניכם את המודל העסקי,
הטכנולוגיה וכיצד אנחנו מייצרים הצלחות ללקוחות כולל מסכים של חנויות בזמן אמת,
תכלס נתונים,
מחזורים ורווחים,
מספרים אמיתיים של לקוחות.
אתם בוחרים את המסלול המתאים עבורכם,
החל מ-70 אלף שקל בלבד.
אנחנו בונים עבורכם נכסים דיגיטליים מאפס
הנכסים בבעלותכם המלאה ומותאמים לתקציב
ולצרכים שלכם.
ניהול מלא (ופסיבי עבורכם) על ידי הצוותים שלנו.
אנחנו דואגים לכם לכל המעטפת הטכנולוגית,
אוטומציות והטמעה לכל המערכות מסביב.
השיטה היא WIN-WIN – כשאתם מרוויחים, אנחנו
מרוויחים.
אנו ממשיכים לספק ליווי ותמיכה מקצועיים, שקיפות
ודוחות מהמומחים שלנו בעלי 20 שנות ניסיון..
לאחר הצטרפות, מתחילים עם שלב ההקמה, הצוותים מקימים חשבונות איביי ומאמתים את חשבונות הפיוניר,לאחר מכן החשבונות עוברים תהליך של חימום והרצה במשך חצי שנהעד להגעה ליעדים ברורים.
בהמשך החנויות עוברות לחברת ניהול במטרה להגדיל מחזורים ורווחים עד למשיכות רווח באופן קבוע.
לאחר החזר עלויות הקמה ללקוח באמצעות הרווחים, החברה מתחלקת עם הלקוח במודל השתתפות ברווחים.
חלוקת הרווח הינה באחוזים גבוהים לטובת הלקוח.
מעבר לאספקת המסמכים בתחילת הדרך, לטובת הקמת החשבונות, לא דרוש מהלקוח כל מעורבות או התערבות, לא השקעה בזמן למידה וללא הצורך לבדוק או לקבל החלטה.
כל לקוח מקבל עדכונים באופן שוטף, בשקיפות מליאה לאורך כל הדרך.
המיזם תוכנן כך שללקוח לא תהיה מעורבות אקטיבית והוא לא צריך לקבל החלטות או לבדוק או ללמוד את התחום.
אלא רק לקבל עדכונים שוטפים ולראות את החנויות מוכרות ומתקדמות.
לא, ממש לא, לשם כך ישנם צוותים שזאת העבודה שלהם.
לדאוג להכל. להקמה, לחימום, להרצה ולניהול השוטף.
זאת המומחיות של הצוותים והם מעסיקים את העובדים שלהם בארץ ובחו"ל.
כאמור המודל העיסקי מתוכנן כך שהלקוח לא צריך להיות מעורב באופן אקטיבי ובטח לא לנהל או להעסיק עובדים משלו.
בחצי שנה הראשונה החנות עוברת תהליך חשוב של הקמה, חימום והרצה.
זאת התקופה שבונים את החנות, מייצרים לה פידבקים, היסטוריה ומוניטין אבל לא מנסים לייצר כל רווח אלא לבסס את החנות להמשך. ולקבל את ברכת הדרך של איביי. כמו גם הגדלת מסגרות ועוד. במטרה להעלות לחנות אלפי מוצרים איכותיים.
לאחר מעבר החנויות לצוות הניהול מחזורי החנות עולים ואיתם הרווחים באחוזי רווח קבועים וידועים מראש.
חנות שגודלת במחזורים לאחר שנה מגיעה לרווח של כמה מאות דולרים.
בפגישה תוצג ללקוח טבלת צפי שמתעדכנת כל רבעון, כך שניתן להבין בצורה ברורה את קצב הגידול, הרווחים והצפי לכל חנות לאורך הזמן.
ממש לא, המודל העסקי תוכנן ונוצר במיוחד לאנשים שלא רוצים ללמוד, לבדוק, להבין, להחליט או לבקר את הפעילות וההתקדמות.
צוות ההקמה והניהול מעדכנים כל העת על ההתקדמות, נשלחים דוחו"ת באופן קבוע ומסודר לטובת תיעוד ושקיפות על כל הנעשה.
כך שהלקוח לא צריך שום ידע או ניסיון בתחום, אלא רק שיתוף פעולה בתחילת הדרך עם הקמת החשבונות. וזה הכל.
ללקוח אין כל מעורבות אקטיבית.
בהחלט, לא צריך שום הבנה בטכנולוגיה או מסחר דיגיטלי.
לצוותים שלנו ניסיון רב שנים והם ה"קומנדו" של התחום.
הם אלו שיודעים להקים, להריץ, לחמם ולנהל את הפעילות.
והם עובדים בזה יום יום עם המון אחריות, תשומת לב, בקרות, מדידות והכל בשקיפות ובמקצועיות רבה.
יש לנו מאות לקוחות שמושכים רווחים מידי חודש,
מעל 1,000 חנויות פעילות שמחזורי הפעילות שלהן גדל מחודש לחודש.
לקוח שרוצה להתקדם, יכול לשוחח עם לקוחות ולשמוע מהם על שביעות רצונם מהתוצאות והתהליך.
אנחנו זמינים בווטסאפ