אנחנו חיים בעידן דיגיטלי ולכן באופן טבעי יותר ויותר אנשים מגלים את האופציה של השקעה בנכסים דיגיטליים. על-פי מחקר מקיף שנערך כבר ב-2019, שווי שוק הנכסים הדיגיטליים כבר עבר את ה-3 מיליארד דולר, ולפי כל התחזיות הוא ילך ויתרחב בקצב מואץ בשנים הקרובות – בין השאר כתחליף משתלם להשקעות המסורתיות בנדל"ן ובשוק ההון.

על-מנת להפיק מקסימום תועלת ותשואה מכנס דיגיטלי כדאי להשקיע בקידום אתרים, וכמובן לבצע את התהליך באופן מושכל ומדויק.

מקסימום טראפיק לנכס

התועלת הראשונה של קידום הנכס בגוגל היא הגדלת היקף התנועה אליו. ככל שנכנסים אל הנכס גולשים רבים יותר, גדל גם מספר האנשים שמבצעים את הפעולה הרצויה – השארת פרטים כך שניתן למכור את הליד תמורת סכום נאה, לחיצה על קישור שיוביל לרכישה (שתזכה את בעל הנכס בעמלה), צפייה בפרסומות שגם הן מהוות מקור הכנסה מוצלח וכו'.

על-מנת להבטיח גידול משמעותי במספר המבקרים בנכס הדיגיטלי מומלץ להיעזר בידע ובניסיון של מומחה קידום אתרים בגוגל. הבקיאות של איש מקצוע כזה מבטיחה תהליך יעיל, טיפוס מהיר ככל האפשר במעלה דפי תוצאות החיפושים בגוגל ובהתאם את הטראפיק המבוקש אל הנכס תוך זמן קצר.

שיעור המרה גבוה

תועלת נוספת של תהליך קידום אתרים עבור הנכס הדיגיטלי היא העלאת שיעור ההמרה – כלומר היחס שבין מספר הגולשים שמניבים הכנסה לבעלי הנכס לבין סך המבקרים בו. באופן טבעי ככל שיחס ההמרה גבוה יותר, כך ההכנסות מהנכס גדלות, והתוצאה היא תועלת כפולה ומכופלת: אם גם מספר המבקרים באתר עולה וגם החלק היחסי של הגולשים שמייצרים הכנסה עולה, גרף הרווחים נוסק מעלה.

על-מנת לייצר שיעור המרה מקסימלי, המפתח החשוב ביותר הוא משיכת הגולשים שיש סיכוי מרבי שאכן ירצו בסופו של דבר לבצע עסקה. לשם כך נדרש מחקר מילות מפתח מדויק שיזהה מהם המילים והביטויים שמעידים על כוונה כזו, וגם לאופן שבו הנכס הדיגיטלי מוצג בתוצאות החיפוש של גוגל – כלומר הכותרת והתיאור – יש חלק במקסום יחס ההמרה.

מיתוג איכותי

כל אתר שמדורג במקום גבוה בגוגל זוכה כמעט באופן אוטומטי למיתוג מוצלח. הסיבה לכך פשוטה: מרבית הגולשים מייחסים לאלגוריתם של גוגל (בצדק) יכולת לזהות אתרים איכותיים. בהתאם, אם אתר מופיע במיקום בולט בתוצאות חיפוש כזה או אחר, זוהי אינדיקציה מובהקת לכך שהוא מספק לגולשים תועלת אמיתית, והמסקנה המתבקשת היא שמי שעומד מאחורי אותו אתר מתאפיין אף הוא באיכות.

הכלל הנ"ל חל כמובן גם על נכסים דיגיטליים, ולכן מיקום גבוה ומחמיא בגוגל מתורגם גם למיתוג הנכס כמקור סמכות. מיתוג זה תורם להעלאה נוספת של יחס ההמרה, מושך עוד גולשים לאתר ובעיקר מבטיח הצלחה ארוכת טווח, גם אחרי שתהליך הקידום עצמו מסתיים.

לשיתוף המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email