עם יותר מ 183 מיליון משתמשים פעילים בשנת ,2021 איבי נותרה אחת הפלטפורמות המקוונות המובילות לקנייה ומכירה של מוצרים. היא נמצאת כרגע במקום השלישי לפני אמזון וולמארט במונחים של מספר מבקרים, עם מספר מרשים של 113 מיליון מבקרים בחודש.

למה זה רעיון טוב לעשות דרופשיפינג באייבי?

בתור התחלה, זה מהיר. איביי מאפשרת למוכרים ליצור מכירה פומבית בקלות ולקבל את הכסף תוך שבוע. שנית, זה לא עולה הרבה להקים חנות (שהיא נכס דיגיטלי לכל דבר ועניין) ולהתחיל למכור את הפריטים שלך. הכי חשוב, מעולם לא היה קל כל כך להגיע למיליוני הלקוחות הפוטנציאליים של איביי, הודות לתכונות השימושיות המובנות באפליקציה הסלולרית שלה. נכון ליוני ,2021 יש לאפליקציה טווח קהל שמגיע ל- 31.7 אחוזים בארה”ב, על פי דוח זה של “סטטיסטה.” אם אתה מנהל עסק של דרופשיפינג, ניצול כל הדרכים האפשריות לטובת תזרים ההכנסות שלך הוא הכרחי. היום, נראה לך כיצד לבצע אופטימיזציה לעסק שלך בכדי להבטיח טווח קהל ויצירת הכנסות מקסימלי באמצעות איביי.

אילו סוגים של מוכרים באיביי קיימים?

הבה נסתכל במהירות על סוגי המוכרים השונים באיביי כדי לתת לך מושג עם מי אתה עלול להתחרות כשאתה משתמש בשירות.

מוכרים שמוכרים בפעם הראשונה – אנשים שטובלים את בהונותיהם באיביי בפעם הראשונה בדרך כלל מחפשים למכור פריטים עם שימוש קודם.

מוכרים שמוכרים בצורה מזדמנת – משתמשי איביי אלה צצים רק כאשר יש להם דברים למכור, לרוב פריטים שיש להם ברחבי הבית.

מוכרים שמוכרים מהצד (הכנסת צד) – קבוצה זו של מוכרי איביי סוחרת בזמנה הפנוי ובדרך כלל עולה בקנה מידתה כאשר העסק מראה פוטנציאל אמיתי להתרחב.

מוכרים בשיטת הדרופשיפינג (דרופשיפרים) – אלה יזמים שמשתמשים באיביי כדי למכור את מוצרי הדרופשיפינג שלהם.

מוכרים גדולים – מתייחס לעסקים מבוססים עם בסיס לקוחות גדול ומחזור מוצרים משמעותי. בדרך כלל הם עובדים במשרה מלאה בעסק האיביי שלהם.

מאיפה לקנות מוצרים כדי למכור באיביי?

הידיעה ממי לעשות סורסינג (מה קונים ממי ובאילו מחירים ותנאים) למוצרים שלך והצורך בבניית מערכת יחסים חזקה עם הספקים היא אחד החלקים החשובים ביותר בפאזל אם אתה רוצה שיהיה לך עסק דרופישיפינג מצליח באיביי.

מרבית הדרופשיפרים המתחילים בטח יסתערו על גוגל וינסו לחפש מוצר למכור ומהיכן ניתן לאתר אותו. אבל תסמוך עלי, זה כמו לחפש מחט פיצית בערימת שחת. לא רק שזה יהיה קשה, אלא שגם אם תמצא סיטונאים “פוטנציאליים,” אין דרך לדעת אם העסק אכן לגיטימי. בעוד שאולי תרצה לתת להם הזדמנות, מכשיר מדידת ההונאות שלך יאמר לך אחרת. זה בהנחה שאתה כבר יודע איזה מוצר למכור. אבל מה אם אתה מתחיל מהתחלה? כדי לעזור לך להתחיל, בוא נרשום את הצעדים העיקריים הנדרשים כדי להפעיל את עסק הדרופשיפינג שלך באיביי:

  1. קביעה של איזה מוצר למכור
  2. התכווננות על סיטונאי
  3. הבנה איך איביי עובד

איך להיות דרופשיפר מצליח באיביי?

כעת, לאחר שיש לנו סקירה כללית על התהליך, הגיע הזמן לבחון מקרוב את פעולות המפתח שעליך לבצע בכדי לבצע דרופשיפינג מצליח ביותר באיביי.

בחר את המוצר שלך בחוכמה – כולם מוכרים מכשירי אייפון וספינרים (המשחק,) אז זה לא מה שאתה צריך למכור גם? מפתה למצוא את הרשימות של המוצרים הנמכרים ביותר באיביי ולהשתמש ברשימות הללו כדי להתחיל למלא את החנות שלך, אבל זה מהלך רע. האמת, למוצרים אלה יש כל כך הרבה תחרות, שרק המוכרים הגדולים ,שיש בבעלותם אלפים לבזבז על שיווק והזמנות מאסיביות, משיגים את עיקר המכירות.

ערוך מחקרים – כדרופשיפר, אתה מוגבל רק על ידי המלאי של הספקים שלך, ואם אתה נזהר בבחירת השותפים העסקיים שלך, זו בכלל לא מגבלה.נסה להשתמש בכלי ניתוח רישום כגון מעבדת מחקרי השוק של סיילהו כדי לצמצם את המיקוד שלך למה שבאמת נמכר באיביי בפועל. כלי זה יכול להראות לך כמה אנשים כבר מוכרים את הפריט שאתה רוצה למכור, אילו הישגים היו להם לאורך זמן ואת פוטנציאל הרווח הכולל של הפריט. לאחר שבחרתם את סוג הפריטים שברצונכם למכור, הגיע הזמן לעבור לשלב הבא. כדי להרוויח כסף באיביי דרך דרופשיפינג, ישנם שני דברים שאתה צריך להכיר כמו כף היד שלך: פלטפורמת איביי וספקי הדרופשיפינג שלך.

מציאת הספקים הנכונים – אנחנו מדברים על זה הרבה בבלוג שלנו ולא אכפת לנו לחזור על זה: בחר את הספקים שלך בחוכמה. המחיר חשוב כמובן, אך ישנם גורמים נוספים שנכנסים לתמונה. חשוב מאוד שהספק שלך יהיה אמין ומקצועי. בתור דרופשיפר, אתה יודע שאורך החיים שלך נמצא במימוש ההזמנה (אריזה ומשלוח הטובין שלך.) אם הספק שלך מאכזב אותך, העסק שלך לא יהיה רחוק מכך גם. קח את הזמן לחקור לעומק את הספקים הפוטנציאליים שלך.

במידת האפשר, בקר במקום העסק שלהם כדי לראות כיצד הוא פועל. אתה לא רוצה שום קשר לאופרציה מרושלת ולא מאורגנת. באופן אידיאלי, תעבוד עם סיטונאים מקומיים. אם ייבוא של המוצרים שלך וביקור הספק אינם מתאימים לתקציב שלך, הדרך הטובה ביותר להמר עליה היא למצוא מדריך של ספקים שנבדקו כבר כדי לוודא שהם לגיטימיים.

לאחר שמצאת ספק פוטנציאלי או שניים, התחל על ידי ביצוע מספר רכישות קטנות כדי לבדוק כמה מהר הם מספקים את הפריטים, כמו גם את איכות המוצרים ואת האריזה שלהם. יש קונים שלא אוהבים להתמודד עם דרופשיפרים. לכן חשוב לראות אם הספק שלך ימתג את המוצרים כפי שאתה רוצה.

תוכל גם לראות עד כמה טוב הספק שלכם מתקשר איתך, שזה קריטי ברגע שתתחיל לבצע מכירות. אתה אמור להיות מסוגל לעקוב אחר המלאי והרכישות בקלות. אם מתעוררות בעיות כלשהן, אתה זקוק להזדמנות לאתר אותן ולהגיב לפני שללקוח שלך יש אפשרות להתרגז.

איך להבין כיצד איביי עובד?

למכור באיביי אינו זהה ללהיות מצליח באיביי. מוכר של “סופי השבוע” עשוי להצליח למדי עם המכירות המזדמנות שלו, אבל כמוכר רציני אתה תרצה להיות יותר טוב מזה. עליך לנצל כל יתרון שיש, וכדי לעשות זאת עליך ללמוד כל מה שיש לדעת על האתר מנקודת מבט של מוכר.

זה כולל דמי חברות, עמלות מוכרים, כלי רישום, מדיניות, משוב, גורמי דירוג, תוכניות שותפים וכן הלאה. הידיעה כיצד פועלת הפלטפורמה שלך תעניק לך יתרון על פני מוכרים פחות מסורים. להכיר את איביי “מכף רגל ועד ראש” דורש זמן. חשוב על זה כאל חזרה לבית הספר, עם רשימות פריטי האיביי שלך כבחינה כתובה. לחץ על כל מה שניתן ללחוץ עליו, רשום הערות, בדוק פורומים ושאל שאלות.

אתה יכול לבצע הרצת מבחן עם כמה פריטים שכבר יש לך ביד רק כדי לראות איך זה הולך. תתייחס לזה כאימונים בעבודה. אם אתה מבצע טעויות, וודא שלא תעשה אותן פעמיים. רשמו הערות מה עבד ומה לא, ולמה אתה חושב שכך קרה. לבסוף, זכור כי הלקוח הוא תמיד מספר .1 אינך רוצה להסתכן בקבלת משוב שלילי על מכירת כדור 8 קסום. לא משנה מה יקרה במהלך הרצת המבחן שלך, היה כנה, נחמד ותגובתי ללקוחות שלך.

באילו צעדים כדאי לנקוט כדי להתחיל דרופשיפינג באיביי?

לאחר שמצאת את הספק שלך, הגיע הזמן לרשום את איביי שלך ולהתחיל למכור! השלב הבא שלך הוא לשפר את החשיפה שלך כך שתבלוט יותר מהתחרים שלך, כי כמעט בוודאות שהם יהיו רבים. להלן חמש דרכים טובות לשווק את רשימות האיביי שלך:

פתח חשבון פיוניר – איביי מספקת הגנה הן לקונים והן למוכרים המשתמשים בפיוניר. זוהי גם דרך בטוחה ונוחה לקונה לשלם עבור רכישותיו. אין פלא שרוב הקונים באיביי מעדיפים מוכרים המציעים אפשרות תשלום זו. פתיחת חשבון פיוניר תחשוף את הרשימות שלך בפניי קונים שמסננים את החיפוש שלהם למוכרים המקבלים תשלום בפיוניר.

מחיר תחרותי – כדאי שתפקח עין על השורה התחתונה שלך, כמובן, אך עליך גם לוודא שאתה משווה לטובה את התמחור שמציעים מוכרים אחרים של אותם הפריטים או פריטים דומים. קונים רבים מדרגים את החיפושים שלהם מהמחיר הנמוך ביותר לגבוה ביותר. כמו בכל חיפוש באינטרנט, התוצאות המובילות מקבלות את מירב תשומת הלב.אתה יכול למצוא מידע על תמחור על ידי ביצוע חיפושים באיביי עצמו, או באמצעות כלי כגון מעבדות סיילהו ,כדי למצוא תמחור מדויק ותובנות אחרות למוצרים שלך.

הצע משלוח חינם – דברים חינמיים תמיד מושכים קונים ואחת ההצעות המושכות ביותר שתוכלו להציע היא משלוח חינם. ניתוח התנהגות הקונה מצביע על כך שלמעלה מ- 90 אחוז מהקונים יש סיכוי גבוה יותר להשלים רכישה אם המוכר מציע משלוח חינם. רבים אפילו יסננו את החיפוש שלהם רק אחר פריטים שיש להם משלוח חינם.
מודאג משולי הרווח שלך? אין בעיה! פשוט הוסף את עלות המשלוח למחיר הפריט או צוות כמה פריטים במשלוח כדי להפחית את עלויות המשלוח.

איכות המוצר, הכותרת והתיאור – כדאי שתשקיע קצת מחשבה לכתיבת כותרת מושכת תשומת לב ותיאור מוצר מקיף וברור, ואני לא מתכוון פשוט להקליד הכול באותיות גדולות. כותרות ותיאורים איכותיים הם גורמי מפתח להרוויח כסף באיביי, שמוכרים רבים פשוט לא מתייחסים אליהם ברצינות. הכותרת שלך צריכה להיות ניתנת לחיפוש, אז עשו מאמץ לגלות כיצד קונים מחפשים פריטים מסוימים. תוכל לעשות זאת על ידי הקלדת הפריט בלוח החיפוש ולראות אילו הצעות עולות. נסה להוסיף כמה שיותר פרטים רלוונטיים לכותרת ולהימנע משמות תואר ומילות מפתח מיותרות. כדי להתחיל, ראה באילו מילות מפתח וביטויים הספק שלך משתמש כדי לעזור לך למצוא את הפריטים שרצית. אתה יכול גם להסתכל במערכת הפרסום של גוגל כדי לראות אילו מילות מפתח וביטויים קשורים מופיעים בגוגל. אה, וודא שלא תעשה שום שגיאת הקלדה בכותרת שלך; זה הופך את זה קשה לקונים למצוא אותך.

להפוך להיות מוכר בעל דירוג מוביל – המוכרים המובילים של איביי הם מוכרים המוכרים במתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה על בסיס קבוע. לאחר שתעמוד בקריטריונים, תקבל חותמת פלוס של דירוג מוביל והנחה של 10% על עמלות הערך הסופי ברשימות שלך. החיסכון הוא הטבה ללא תחרות, אך אל תזלזל בערכה של אותה חותמת. מעמד זה יעזור לך להתבלט מהמתחרים שלך ולהראות ללקוחות פוטנציאליים שאתה מוכר מהימן. כדי להיות זכאי להיות מוכר מוביל באיביי בארה”ב, עליך לעמוד בקריטריונים אלה עם הקונים המבוססים בארה”ב במהלך תקופה של 12 החודשים האחרונים:

10 טיפים חיוניים של איך להרוויח כסף באיביי

להרוויח כסף באיביי זה לא קשה, אבל להרוויח הרבה כסף דורש זמן ומאמץ. אם אתה רציני לגבי להתפרנס טוב (או אפילו מדהים)! באמצעות מכירות האיביי שלך, עקוב אחר הטיפים
הבאים:

1. להבין את העלויות

דמי רישום, עמלות ערך סופי, עלויות משלוח, הוצאות שיווק … הרשימה נמשכת והעמלות יכולות להצטבר במהירות. חשוב להבין את העלויות הכרוכות במכירת פריטים באיביי. התחל על ידי רישומם, וודא לחשוב עליהם כשאתה מתמחר את רישומי האיביי שלך. אתה יכול לקצץ בעלויות בעזרת הטיפים המהירים הבאים:
אם אתה מציע משלוח חינם, פשוט הוסף את עלות המשלוח למחיר המופיע. הלקוחות שלך לא יבחינו בהבדל והסבירות שלהם לקנות גבוהה יותר אם המשלוח “חינם.” חפש ספקים המציעים מחירים נמוכים יותר על מכירות בנפח גדול, ואז נסה לעמוד בקריטריונים שלהם למחירים נמוכים יותר על הפריטים שאתה מוכר. צמצם את מספר ההחזרות והשילוחים החוזרים היקרים על ידי בחירת ספקים אמינים.

2. מצא פריטים זולים למכירה

זה בסדר להתחיל בקטן, אתה יכול להגדיל את העסק שלך תוך הגדלת הידע וההבנה שלך לגבי אופן המכירה באיביי. מוכרים רבים מתחילים להרוויח כסף באיביי על ידי מכירת פריטים שנמצאים בבתיהם. מכירות חצר, שוקי פשפשים ומכירת אחוזות הם כולם מקומות נהדרים למצוא פריטים למכירה. תוכל גם לבדוק באתרים כמו קרייגסליסט או בשווקי הפייסבוק עבור חינמיים או פריטים זולים שאנשים רוצים למכור במהירות.

3. הצע שירות לקוחות נהדר

זה צריך להיות מובן מאליו לגבי כל עסק, אבל זה נכון במיוחד שמשוב לקוחות יכול להגדיל או להפיל מיזם של איביי. ציון משוב גבוה ימשוך יותר לקוחות, אך נמוך יכול לגרום להם לעזוב ולעולם לא להביט לאחור. יש כמה דברים שאתה תמיד צריך לעשות כדי לוודא שאתה מציע את שירות הלקוחות הטוב ביותר האפשרי בחנות האיביי שלך:

היה תגובתי. נסה לענות על שאלות ודאגות של הלקוחות בהקדם האפשרי; תוך כמה שעות, אם אתה יכול. זה אולי נשמעת דרישה מוגזמת, אבל חשוב על זה: כמה זמן היית מחכה לחברה שתחזור אליך לפני שתחליט לעשות קניות במקום אחר?

הישאר מקצועי. לקוחות כועסים הם נתון בכל סביבה קמעונאית, אך הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא לירות בחזרה עם אותו עלבון שעוצב להפליא. זכור, הערות המשוב הללו הן ציבוריות! שמור על טון מקצועי בכל עת ועשה כמיטב יכולתך כדי לפתור את הבעיות שעומדות בפני הלקוחות שלך, וסביר להניח שהם ישובו אליך בעתיד. מנע מלכתחילה מבעיות להיווצר על ידי בחירת ספקים אמינים ואיכותיים לעסק הדרופשיפינג שלך.

4. מצא ספקים אמינים

תחסוך לעצמך הרבה זמן, כסף וטרחה על ידי הימנעות מספקים שאינך יכול לסמוך עליהם. ספק דרופשיפינג טוב ישלח מוצרים בזמן, יודיע לך על שינויים במלאי, ויהיה תגובתי אם יש בעיות במשלוח. תמיד תחקור ותדבר עם הספקים שלך לפני שאתה עושה עימם עסקים. במידת האפשר, הפגש באופן אישי עם הספקים שלך, או קבע שיחת טלפון. שאל שאלות לגבי המדיניות שלהן ונסה לבצע בעצמך הזמנה לדוגמא לבדיקת איכות השירות והמוצר שלהן. יש המון מקורות מקוונים שיעזרו לך למצוא ספקים איכותיים שנבדקו מראש לחנות האיביי שלך.

5. בנה את הפרופיל שלך לפני המכירה

להיות בעל פרופיל יציב ומבוסס הוא יתרון ענק אם אתה רוצה להרוויח כסף במכירות באיביי. זה לא רעיון רע להתחיל קודם באמצעות שימוש בחשבון שלך כקונה. בדרך זו תוכל לבנות היסטוריה באיביי ולקבל ביקורות חיוביות לפני שתתחיל למכור. גורם אחד שמתעלמים ממנו לעתים קרובות הוא שם המשתמש שלך. שם משתמש זה ישמש כשם העסק של האיביי שלך, אז בחר בחוכמה; Sw33tBunn1es12 עלול שלא לתת את האווירה המקצועית והאמינה שאתה מחפש!

6. השתמש בתמונות באיכות גבוהה

ישנם שני יתרונות עיקריים בשימוש בתמונות מוצר באיכות גבוהה ברשימות האיביי שלך. ראשית, זה יעזור ללקוחות הפוטנציאליים שלך למצוא את מה שהם מחפשים ביתר קלות, ויוביל לחשיפה טובה יותר של החנות שלך. שנית, שימוש בתמונות מדויקות מאפשר ללקוחות שלך לדעת בדיוק למה לצפות, מה שיכול להוביל לפחות החזרות מצד קונים מאוכזבים. רוב הסיכויים שאם אתה משתמש בדרופשיפינג בכדי להרוויח כסף באיביי, לספק שלך כבר יהיו תמונות מוצר באיכות גבוהה שתוכל להשתמש בהן.

7. קבעו מחירים בצורה חכמה

הצעת אפשרויות התמחור הזולות ביותר עבור המוצרים שלך עשויה להיראות כמו הדרך הטובה ביותר להשיג מכירות באיביי, אך אתה יכול להפסיד כסף בדרך זו. שימו לב לעלות הספק שלכם, לדמי המשלוח, לעמלות איביי וליעדי הרווח שלכם כאשר אתם מתמחרים את המוצרים שלכם. אם אתה בוחר פורמט של מכירה פומבית לרישומי האיביי שלך, זכור תמיד שאתה מחויב לספק את המוצר, גם אם המכירה הפומבית מסתיימת במחיר שהוא נמוך מהעלויות שלך, אז תכנן בהתאם בעת קביעת הצעת מחיר התחלתית נמוכה.

8. קבל תמיד הוכחת שילוח

הימנע מבעיות בכך שתוודא שהספק שלך מספק הוכחת שילוח בכל מכירה שתבצע. זה מונע מרמאים פוטנציאליים ליצור קשר עם איביי ולטעון שהם מעולם לא קיבלו את ההזמנות שלהם. הוכחת שילוח זו יכולה להציל את החנות שלך אם תצטרך אי פעם לערער על מחלוקת.

9. עשה את המחקר שלך

לפני שתחליטו אילו מוצרים למכור באיביי, שאלו את עצמכם, האם יש שוק(קונים) לפריט זה? קח את הזמן לגלות עד כמה טוב (או לא טוב) פריט מסוים נמכר באיביי. כלי מוכר כמו מעבדות סיילהו יכולים לעזור לך לאתר את הפריטים הנמכרים ביותר ולהציע נתונים יקרי ערך כמו טווח מחירים ופוטנציאל מכירות, ואפילו לעזור לך למצוא רשימת ספקים.

10. תשאל את עצמך את השאלות האלה:

עוד כמה טיפים לפני שאתה מריץ את עסק הדרופשיפינג שלך

מאילו טעויות של טירוני דרופשיפינג כדאי להימנע מראש?

חיכוך רב מדי בתהליך ההזמנה – לבקש מהלקוחות שלך להכניס מידע רב מדי בתהליך ההזמנה עשויה להבריח אותם מקנייה בגלל הטרחה העודפת. שמתם לב פעם לכפתור “תשלום בלחיצה אחת” של אמזון? אני תמיד מוצא את עצמי קונה יותר ספרי קינדל ממה שתכננתי. למה? סכמת התשלומים בלחיצה אחת היא כל כך מהירה וקלה שלא אכפת לי לקנות 2-3 ספרים נוספים ממחלקת “המומלצים.

לא להציג את המוצרים שלך באופן מקצועי – אם אתה מוכר משהו, עשה כמיטב יכולתך להציג אותו באתר שלך. שכור צלם מקצועי אם אתה צריך. למה? מכיוון שתמונות הן ההזדמנות הטובה ביותר שלך בפיתוי קונים פוטנציאליים ללחוץ על כפתור ה”קנה.” תמונת מוצר יפהפה תנצח קופירייטינג (חומר פרסומי כתוב) טוב תמיד! מחקר זה שנערך על ידי קבוצת נילסן נורמן מגלה שרק 16 אחוז מהאנשים קוראים דף מקוון מילה למילה. רוב הקוראים 79( אחוזים) רק סורקים בעיניים את העמודים.

להיות בעלי ציפיות מגוחכות – אני יודע אני יודע. צפית בסרטון ביוטיוב של מישהו שהרוויח מאות אלפי דולרים בדרופשיפינג, כך שכנראה יש לך סיכוי טוב לעשות את אותו הדבר, נכון? בטח, יש לך סיכוי. אבל לצפות שהעסק שלך ימריא ממש ככה זה רק חלומות באספמיא, חבר. דרושה מחויבות ומסירות לניהול עסק דרופשיפינג מצליח. החל ממציאת המוצרים והסיטונאי הנכונים ועד לפעולות היום-יום, כל שלב דורש תכנון וביצוע מדוקדקים. תמיד היה מציאותי וסבלני עם הציפיות שלך, במיוחד עכשיו כשיש הרבה יותר דרופשיפרים שמתחרים על לקוחות.

שיאזול לך המלאי – זה קורה. חלק מהספקים פשוט אומרים לך שהם לא במלאי ואתה נותר עם הזמנה שממתינה למימוש. אתה יכול לבטל את ההזמנה, אתה מאבד את המכירה וכנראה שגם את הלקוח. לחלופין, אתה יכול לעבוד ולהתקדם עם מספר ספקים, כך שתוכל להימנע לחלוטין מכישלון מסוג זה.

היעדר תמיכת לקוחות – יש לי נתח ניכר של התנסויות בקנייה של דברים באופן מקוון והבנה מפתיעה אחת שהייתה לי הייתה שתמיכת הלקוחות חשובה יותר ממה שחשבתי. היו הרבה פעמים ששאלתי כמה שאלות על המוצר, אך המוכר לא היה אדיב או פשוט לא היה אכפת לו. זה תמיד גרם לי לעבור למוכר הבא בו ברגע. שירות לקוחות טוב הוא חיוני בכל עסק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *