הרווחים שמביאים נכסים וירטואליים לשותפים שלנו להצלחה

באמצעות קמפיין מוצלח של אתר מסחר (איקומרס), ניתן להקפיץ את רמת המכירות. קמפיין יוכל לשווק בצורה נהדרת מותגים חדשים או מלאי קיים. הטיפ הראשון שלנו להפעם, הוא שקמפיינים בגוגל ובפייסבוק יאפשרו לכם להגיע לקהלי יעד שונים ונפרדים. אם עד כה שיווקתם בעיקר דרך גוגל, פספסתם פלח לקוחות שנמצא בעיקר בפייסבוק (ולהפך). וכעת, נמשיך עם עוד כמה טיפים מעולים, לשיפורים קמפיינים לאתרי איקומרס. 

עיצוב מושך, ש"תופס" את הגולש

קמפיין טוב מתחיל עם עיצוב המושך את העין. עיצוב שמעורר סקרנות ועניין יוכל להתאים לקמפיינים שכוללים יצירת דף נחיתה אך גם בעיצוב מודעות ו”פופ אפים”. קמפיינים שמדברים במסרים מילוליים עובדים מצוין, אך רק כאשר הגולשים לא מדלגים עליהם. צריך קודם כל למשוך את הגולש להקדיש את תשומת הלב. אם לא נוהגים כך, הגולשים פשוט יתעלמו מהפרסום ואפילו לא יבחינו בו. אם העיצוב “יתפוס” את הגולש, השגתם כבר את חצי הדרך. אגב, עיצוב מושך בקמפיין הפרסומי ייטיב לעשות את ישתמש במוטיבים המקושרים עם המותג שלכם או עם המסרים שאתם רוצים להעביר.

מסר חד, קליט וברור

בקמפיין פרסום לאתרי איקומרס, בגוגל ובפייבסוק, צריך לשים לב לחידוד המסר. זה לא המקום למסרים ארוכים ובוודא שלא מסובכים. אם יש לכם מסרים ארוכים, את זה תוכלו לשמור לפלטפורמות אחרות כגון ניוזלטר או דפי מידע באתר. בקמפיינים פרסומיים של החנות, המסרים צריך להיות ברורים, ישירים ומכווני מטרה. מתוך המסר צריך להיות ברור לאיזה צורך של הלקוח עונה המוצר. מתוך המסר החד צריך להיות ברור אילו יתרונות הוא מציע או מה מיוחד בו.

מילות מפתח, לזהות ולהשתמש בתבונה

במהלך תכנון הקמפיין, תנו את הדעת לשורה של מילות מפתח רלוונטיות. זה נכון במידה רבה לקמפיינים בגוגל. עבור קמפיינים בפייסבוק צריך לאפיין האשטגים או טרנדים עדכניים. על כל פנים, מילות מפתח הם אלו שיעזרו לקמפיין להגיע לקהל היעד שהביטויים הללו רלוונטיים עבורו ממש עכשיו. למשל אם אתם מוכרים אופניים אונליין, אז מילות מפתח אפשריות יכולות להיות “אופניים למכירה”, או “אופניים במבצע” או “אופני רכיבה מקצועיים”. השימות במילות מפתח מסוג זנב ארוך, יכול לדייק את הקמפיין ולעיתים אף להפחית עלויות. צריך לזכור שקיימת תחרות עזה בין ביטויים מובילים כך שלפעמים רצוי להיצמד לביטויי מפתח טובים, אך גם נישתיים.

הגדרת קהל היעד לחיזוק הקמפיין

לסיום, זיכרו כי אין טעם שתהיה חשיפה מול קהל לא רלוונטי. זה עולה כסף ולא משיג תוצאות. קמפיינים בגוגל מיועדים בעיקר לקהל יעד שמחפש מוצרים כמו שאתם מוכרים. לעומת זאת, קמפיינים בפייסבוק נועדו יותר לעורר צורך, בקרב קהל יעד ידוע מראש. בגוגל, ההתבססות היא על מילות מפתח אך בפייסבוק, קמפיינים פועלים אחרת. הם יעילים על בסיס זיקה הדוקה עם אפיונים דמוגרפיים, תחומי עניין, מגדר, מצב משפחתי, של קהל המטרה שלכם.