לימודים לפרנסה מנכסים

יש כל מיני דרכים ליצור כסף בעולם. כסף, הוא אנרגיה. ויש כל מיני דרכים לצבור אותה. אחת הדרכים, היא “להחליף” אותה במסגרת עבודה שכירה. לדוגמה, מישהו בא, נותן מהאנרגיה שלו ומשלים משימה. ומקבל אנרגיה בדמות כסף. אנרגיה, שהמעסיק שלו צבר כדרך המשימות שהוא ביצע, בתורו. דרך אחרת, היא ליצור / לצבור נכסים, אשר נותנים ערך / אנרגיה לאנשים אחרים. ובתמורה, מעניקים אנרגיה למי שייסד / הנגיש אותם. נכס נדל”ני לדוגמה, נותן אנרגיה של קורת גג ומקום להיות (בין היתר), ומקבל אנרגיה, מהדיירים בו, בין היתר על ידי דמי שכר דירה. אנרגיית כסף זו מוזרמת לבעלי הדירה, אשר הנגישו אותה לשוכרים.

לימודי נדל"ן

על כן, ניתן לשאול – מה ניתן ללמוד, על מנת לצבור נכסים, אשר יזכו את בעליהם באנרגיית כסף נוספת? שכן, רבים מאיתנו יודעים כבר איך לקבל אנרגיית כסף כדרך עבודה שכירה. מה יכול לאפשר לנו לצבור נכסים, אשר בתורם, יכול להכניס לנו כסף נוסף. ובכן, לפני שנדבר על משהו כמו לימודי נדלן ושוק ההון, נרצה לדבר על נכסים שכאלה. כפי שניתן לצפות, מדובר בנכסים אשר מעניקים ערך למי שמשכיר אותם. במילים אחרות, על הנכסים הללו להיות אטרקטיביים מספיק על מנת שמישהו ירצה לשלם עבורם כסף.

לזהות את הפוטנציאל

האם לימודי נדלן יכולים לסייע לנו לצבור נכסים כאלה? זה מאוד תלוי מה הם מציעים ללמד. ראשית, עלינו למצוא נכס אטרקטיבי. שנית, עלינו למצוא נכס אטרקטיבי, בעלות אטרקטיבית. וגם, לעשות זאת במסגרת עסקה טובה ומיטיבה, שכל התנאים המעורבים בה הם למעשה חיוביים ומתאימים. לימודי נדלן, תאורטית, יכולים לסייע לנו להבין ולהתמקצע בנכסים מניבים. כך שנוכל לזהות את הפוטנציאל שלהם, לבדוק מהו פוטנציאל התשואה שלהם, והאם העסקה המערבת אותם אכן “שווה את זה”.

לדעת למנף את הידע

ועם זאת, כפי שניתן לצפות – הלמידה עצמה, לא תהווה את היריעה כולה, על מנת לצבור נכסים מניבים. אמנם, ניתן ללמוד על מנת להבין את העולם הקיים, להבין קצת יותר ולמנף את הידע הזה על מנת ליישם, לנצל ואף לאתר הזדמנויות (ואף לייצר) – ועם זאת, בסופו של דבר, יש עניין לפעול על מנת להפיק את המיטב. במקרה שכזה, אנחנו רוצים לפעול, באופן שימנף את הידע שלנו ויפיק את התוצאה הטובה ביותר. בין אם זה אומר לדעת ולהבין כיצד ליצור מימון עבור ההשקעה, לדעת ולהבין כיצד נכון (אם בכלל) להשביח את הנכס ולנהל משא ומתן עם גורמים האחראיים לשיפוצים ולקבלנות, להבין כיצד להתנהל עם דיירים או בכלל לעסוק בנכסים שנועדו להשבחה ולמכירה באופן מידי.

בקיצור, לימודים, בהחלט יכולים לעזור בשלבים מסוימים של הדרך. לימודים מתאימים, יכולים לספק משאבים לפעולה מיטיבה בעולם צבירת הנכסים.