טיפים לבניית נכס דיגיטלי

מקסימום יעילות עם סידורי עבודה גמישים

אם אתם בונים נכס דיגיטלי מכל סוג, אתם לא רק צריכים, אלא חייבים אינטרנט מהיר שיוכל להתמודד עם המערכות שתעבדו איתן. אפילו אם אתם משתמשים “רק” בוויקס או וורדפרס, עדיין חשוב שיהיה אינטרנט מהיר וזמין. היכן מתחילים? בדיוק כאן, המשיכו. 

כולנו יודעים כמה חשובה המהירות כשזה מגיע לאינטרנט, אבל העניין הוא שרובנו מכירים את החשיבות של אינטרנט מהיר כשזה נוגע לצרכים ביתיים. כאשר מדובר על בניית נכס דיגיטלי, כל חברת בניית אתרים תגיד לכם עד כמה מהירות האינטרנט היא קריטית להצלחת בניית הנכס. בתוך כך, הנה היתרונות העיקריים של אינטרנט מהיר בעת בניית נכס דיגיטלי:

  1. חיסכון בזמן ואנרגיה: כל תהליכי הבנייה יהיו מהירים יותר.
  2. יציבות: תהליך הבנייה יהיה יציב וללא כל מיני ERRORS מרגיזים.
  3. שביעות רצון: הלקוחות שלכם ישמחו לקבל אתר מוכן ללא כל עיכובים (וגם אתם).
  4. יכולת טעינה: כאשר יש אינטרנט חזק, יכולת טעינת הקבצים הגדולים משתפרת.

אילו סוגי חיבור אינטרנט מומלצים לבניית נכס דיגיטלי?

באופן כללי, כל סוג של אינטרנט יכול להתאים עובר אנשים שמעוניינים לבנות נכס דיגיטלי. יחד עם זאת, צוות חברת Unlimited ומומחים אחרים, יגידו לכם שסוגי חיבורים מסוימים יאפשרו לכם לעבוד בצורה הרבה יותר מהירה. כמובן, אנחנו מדברים על אינטרנט סיבים אופטיים אשר יכול “להטיס” את הבנייה של האתר קדימה. 

אם אין לכם תשתית אשר מתאימה לאינטרנט סיבים אופטיים, ההמלצה היא לבדוק האם ניתן לשדרג את התשתיות. אם לא, המתינו מעט, בקרוב אינטרנט מהסוג הזה יהיה זמין לשימוש ברוב החלקים של ישראל (וגם כמובן בעולם). 

חיבור איטי? – בעיות פוטנציאליות בבניית אתר!

כשמדובר בבניית אתרים, גם אם דפי נחיתה מאוד פשוטים, יש כמה בעיות פוטנציאליות שיכולות להתעורר כאשר החיבור לאינטרנט אינו יציב, מתנתק או איטי מאוד. אחת הבעיות הנפוצות ביותר היא זמני טעינה איטיים, מה שמוביל לכך שיתבזבז לכם זמן בכמויות בלתי נסבלות.

בנוסף, ייתכן שתתקלו בבעיות בהעלאת תמונות, סרטונים ותוכן אחר לאתר עקב מהירויות חיבור איטיות וקבצים גדולים. אם אתם משתמשים במערכת ניהול תוכן כמו וורדפרס, למערכת עצמה יכול להיות קשה לעמוד בקצב של כל השינויים שמבצעים במהלך בניית הנכס.

כיצד מתקינים אינטרנט סיבים אופטיים?

רגע לפני שמחליטים להתקין סיבים אופטיים, כאמור, צריך לבדוק את תאימות התשתיות לאינטרנט מהסוג הזה. ניתן להזמין את חברת Unlimited כדי לבצע את הבדיקות הנדרשות ללא התחייבות, כאשר מחיר ההתקנה (אם תתאפשר) יגלם בתוכו בדרך כלל את מחיר הבדיקה.

אם תחליטו שלא להתקין אינטרנט סיבים אופטיים למרות שתימצאו מתאימים, בד”כ יהיה צורך לשלם רק על הבדיקה עצמה. בין אם לבסוף תתקינו אינטרנט כזה או לא, בכל מקרה שווה לבדוק עד כמה המהירות תורמת לבניית אתרים. ההמלצה היא למצוא איזשהו מקום שיש בו אינטרנט סיבים אופטיים, מה שיאפשר להתנסות אתו.