שיתוף פעולה לפרסום נכס דיגיטלי

כולנו שוהים במרחב הדיגיטלי לעיתים קרובות, לרוב אפילו מדי יום ביומו. לכן, זה הדבר הטבעי שאנשים רוצים לייצר הכנסה באמצעות הקמת נכסים דיגיטליים. אבל מכיוון שנכסים דיגיטליים מתמודדים עם תחרות עזה, לא מספיק רק להקים אותם. אם אתם מקימים או מנהלים בימים אלה נכסים כדוגמת אפליקציות, חנויות מסחר, בלוגים או ערוצי תוכן אחרים, הכירו שורה של ספקים שרצוי מאוד לשקול לשתף איתם פעולה. נציג אותם ונסביר במה הם מועילים.

מומחי שיווק וקידום

במידה והנכס הדיגיטלי שלהם כבר קיים, המשימה המרכזית היא להביא אליו כמה שיותר קהל. ישנם מומחי שיווק וקידום אשר מתמחים בהשקה ופרסום עבור נכסים דיגיטליים שונים. שימו לב כי לא כל מומחה שיווק דיגיטלי לעסק מקדם בצורה זהה את כל סוגי הנכסים. משום כך, וודאו כי אתם נעזרים במומחי שיווק, בעלי ידע בקידום נכס מהסוג הקיים ברשותכם. כך למשל ישנם מומחים לשיווק אפליקציות ואחרים מתמחים בקידום אורגני של חנויות מקוונות או קידום של קהילות מקוונות וערוצי תוכן.

ספקים שמסייעים בפיתוח הנכס

חלק מהנכסים הדיגיטליים משתנים, מתפתחים ומשתדרגים עם הזמן. כלומר, הלקוחות כיום יעדיפו לפנות לאתרים או לאפליקציות או לקהילות, שיש בהם התחדשות, גיוון, עניין. אי לכך, כדאי לשקול לשתף פעולה עם ספקים שיעשירו את הנכס שלכם ויוסיפו ערך למשתמשים. הספקים יכולים להיות למשל כותבי תוכן שמתמחים במאמרים עיתונאיים, קופירייטינג או בכתיבת טיפים, ניוזלטרים והדרכות. ספקים אחרים עוסקים בצילומים, יצירת קליפים, סרטוני מוצר וכדומה.

בונה אתרים או מעצב אפליקציות

במידה והקמת הנכס הדיגיטלי עומדת להתחיל ממש עכשיו, הרי שכדאי להיעזר בספקים המתמחים בהקמת פתרונות רלוונטיים. כך למשל אם מדובר על הקמת אתר איקומרס, הרי שמאוד יעזור לשכור את שירותיו של בונה אתרי מסחר. שימו לב שעדיף שיהיה זה ספק שמתמחה בפלטפורמה המעניינת אתכם. למשל, ישנם בוני אתרים שיודעים הכל על אתרי וורדפרס. בוני אתרים אחרים יכולים להפיק יופי של אתרים שיווקיים שרצים על וויקס. אותו הדבר בעניין הקמת אפליקציות. ניתן להיעזר בצוותי פיתוח עם ניסיון ספציפי, הדרוש להקמת נכס שעליו אתם שוקדים.

יועצים לפיתוח אסטרטגיה עסקית

לעיתים יזמים רוצים להקים נכס דיגיטלי, שמהווה מרכיב אחד בתוך הישות העסקית החדשה או הקיימת. במידה ואתם מקימים נכס דיגיטלי שהוא חלק מסל של שירותים או פתרונות, יתכן מאוד שתפיקו תועלת מיועץ שמתמחה בפיתוח אסטרטגיה עסקית כוללנית. יועצים כאלה יכלים לסייע בעריכת תוכנית עסקית עם יעדים, לוחות זמנים, דגשים לביצוע וכדומה.

מעצבי ממשק משתמש

חווית משתמש מהווה גורם חשוב ביותר, שיכול להשפיע על גורלו של נכס דיגיטלי. במידה ואתם רוצים לייצר נכס שמאופיין עם חווית משתמש יוצאת מן הכלל, תוכל להיעזר בספקים שהם מעצבים המתמחים בעיצוב ממשק משתמש נהדר.