העידן הדיגיטלי פתח בפני רבים הזדמנויות מגוונות להכנסה פסיבית במינימום מאמץ ובמקסימום רווחים.

מדובר במקור הכנסה שאפשר לתחזק בקלות, בכל זמן ומכל מקום בעולם, כך שגם אם בחרתם להיות נוודים דיגיטליים ולעבוד עם לפטופ מחוף הים באי אקזוטי בתאילנד, תוכלו לעשות זאת כשיש בבעלותכם נכסים דיגיטליים שעובדים בשבילכם.

הבדלים בין נכסים דיגיטליים שונים

קיימים מגוון נכסים דיגיטליים מסוגים שונים וכל אחד יכול להחליט על פי המומחיות, מידת העניין ופוטנציאל הרווח, איזה נכס דיגיטלי להקים ולתחזק או לשלב בין מגוון נכסים דיגיטליים המניבים תזרים מזומנים בסגנונות שונים.

כדאי להכיר את כל האופציות לפני שבוחרים ומחליטים במה להשקיע ולהבין גם איזה החזר אפשר יהיה להפיק מהם ומהי רמת ההשקעה המינימלית הנדרשת מכם על מנת שהנכס אכן יהיה מניב והחזר ההשקעה יהיה גבוה.

מהן האופציות הקיימות של נכסים דיגיטליים?

נכסים אינטרנטיים יכולים להיות חשבונות ופרופילים ברשתות החברתיות. למשל, אם יש לכם פרופיל אינסטגרם עם הרבה עוקבים תוכלו לבצע שיתופי פעולה רווחיים עם חברות מסחריות ולמכור שטחי פרסום בפרופיל או לקבל אחוזים ועמלות על מכירות שהגיעו מהפרופיל שלכם.

נכס אינטרנטי יכול להיות בלוג בעל חשיפה גבוהה המצטרף לתוכנית שותפים. לדוגמא, הוא חבר ברשת השותפים של גוגל ומשלב פרסומים מטעם גוגל בבלוג עצמו, כך שאתם מרוויחים על פי הקלקות שבוצעו מתוך הבלוג.

אם יש לכם קבוצה גדולה בפייסבוק ניתן לקודד גם לינקים למוצרים באתרי סחר גדולים ולקבל עמלות פר רכישה.

ניתן להקים חנות באחד המארקט פלייסים הגדולים כמו ebay או amazon  או לפתוח אתרי סחר אלקטרוני המתפקדים כחנויות אינטרנטיות שמאפשרים לרכוש מכם 24/7.

אתם אפילו לא חייבים להחזיק מלאי. ניתן לפעול בקונספט של “דרופ שיפינג”, כך שברגע שמתקבלת הזמנה, הנציג במחסן בצד השני של העולם שולח את הסחורה לקונה. אופציה נוספת היא להקים אתר שמטרתו להפוך ללכוד לידים עבור חברות שמוכנות לשלם לכם בעבור מאגר המתעניינים.

אם אתם מומחים בתחום מסוים, תוכלו להעביר את הידע שלכם הלאה ולעשות ממנו כסף – לבנות קורס דיגיטלי ולמכור אותו למי שמעוניין ללמוד מרחוק או בקצב שלו באמצעות סרטונים מוקלטים שיצרתם מבעוד מועד לטובת הקורס.

איך להקים אתר כמקור הכנסה פסיבי?

במידה ובחרתם להקמת אתר אינטרנט מניב, חשוב מאוד שתבחרו את הפלטפורמה עליה יוקם האתר על מנת שמלכתחילה יהיה לכם קל יותר לתחזק ולשווק אותו. לרוב דרושה שליטה בסיסית באנגלית וביסודות המחשב, כדי להבין כיצד לבנות את האתר עם ממשק נוח של גרירה ושחרור, העלאת קבצים ואפשר גם להיעזר באנשי מקצוע רק לצורך הקמת ועיצוב האתר ולאחר מכן לתחזק אותו בעצמכם.

אופן חוויית המשתמש קריטית להצלחה ולהפיכתם של גולשים ללקוחות ממירים, כדי שהניווט יהיה אינטואיטיבי, העיצוב יהיה רספונסיבי ויהיה קל להגיע לסל הקניות ולבצע סליקה. יש להחליט היכן למקם כל לחצן ולוודא שהם מניעים לפעולה.

אחד הדברים החשובים ביותר לביצוע כהכנה הוא תהליך של seo קידום אתרים עצמאי, שתוכלו לבצע גם בעצמכם, זאת כדי שהאתר יעלה גבוה יותר בדירוגים, בביטויי מפתח רלבנטיים.

התחילו בחקר ביטויי מפתח באמצעות כלים חינמיים או בתשלום, כדי לבדוק תחרותיות וכדאיות וגם על מנת לשבץ בהמשך ביטויים מקדמים ביצירת התכנים שתעלו לאתר, תיאורי המטא וכדומה.

מוזמנים להיכנס למאמר איך להיות מקום ראשון בגוגל, שם תמצאו הסבר מעמיק אשר יקנה לכם את הכלים החשובים לפיתוח אתר יעיל ומקודם היטב ולהעלאת ההכנסה הפסיבית ממקור אינטרנטי אשר בבעלותכם.