התחום של קניות בצורה מקוונת הולך וגדל מיום ליום. כמו כן, קמות עוד ועוד חנויות וירטואליות מדי יום בכל רחבי האינטרנט. לכן, כל בעל עסק צריך שתהיה לו חנות דיגיטלית שהוא יוכל להציג בה את המוצרים שהוא מוכר. הקמה של חנות וירטואלית תאפשר לכם למכור דרך האינטרנט לאנשים מסביב לעולם שמעוניינים בשירות או במוצר שלכם. אבל איך אתם יודעים באיזו פלטפורמה לבחור בשביל להקים את החנות הווירטואלית שהכי תתאים לעסק שלכם? בדיוק בשביל הסיבה הזו כתבנו את המדריך של בניית חנות וירטואלית – מה הן הפלטפורמות המומלצות? שווה קריאה.

מהן הפלטפורמות הכי נפוצות לבנייה של חנות וירטואלית?

יש כל מיני פלטפורמות דרכן תוכלו לבצע בניית חנות וירטואלית. אחת מהן היא וורדפרס. זו מערכת חינמית של ניהול התוכן והיא הכי נפוצה בקרב בעלי העסקים או בעלי החנויות הדיגיטליות בכל העולם. וורדפרס תיתן לכם את האפשרות לבנות אתר בצורה קלה ומהירה בלי שתצטרכו ידע קודם בקוד ואפילו מבלי שתצטרכו לשלם עליה. וורדפרס מאוד קלה לניהול ולעדכון המוצרים באתר. הפלטפורמה השנייה בגודלה בעולם היא שופיפיי. גם שופיפיי תיתן לכם את האפשרות להקים חנות אונליין ולנהל אותה בלי שתצטרכו לדעת משהו על קוד או על תכנות. גם היא פלטפורמה מאוד נוחה לשימוש ולניהול של החנות המקוונת שלכם. יתרון נוסף הוא ששופיפיי מגבילה לכם את כמות המוצרים שאתם יכולים למכור בחנות. כמובן שיש עוד פלטפורמות, אך אלו השתיים הכי מובילות בתחום המסחר.

מהי חנות וירטואלית בקוד פתוח?

פיתוח של חנות ווירטואלית ברשת יכול להתבצע בשני דרכים: קוד פתוח או קוד סגור. ההבדל העיקרי בין קוד שהוא פתוח לבין קוד סגור הוא שחנות ווירטואלית שפותחה באמצעות הקוד הפתוח תהיה מבוססת על פלטפורמה מסוג שפתוח לכלל הציבור הרחב. לעומת זאת, אם החנות פותחה באמצעות קוד סגור זה אומר שהיא פרי פיתוח עצמאי של אותו חברה אשר הקימה את האתר. הקמה של חנות ווירטואלית באמצעות הקוד הפתוח תיתן לבעל החנות את האפשרות להיות הבעלים החוקיים של הקוד. 

על איזו פלטפורמה כדאי לכם לבנות את חנות האינטרנט שלכם?

אז לאחר שסקרנו את הפלטפורמות הכי נפוצות בעולם המסחר, מה בעצם הכי כדאי להשתמש לבנייה של חנות האינטרנט שלכם? בוורדפרס תוכלו למכור עד 500 מוצרים באתר שלכם. המערכת מאוד ברורה ומובנת להתמצאות. אם אתם מעוניינים בחנות יותר קטנה אתם יכולים להשתמש בפלטפורמת שופיפיי שגם היא מאוד קלה לתפעול. כמו כן, יש הרבה חברות מקצועיות אשר נותנות שירותים של בניית חנויות אינטרנטיות. הם ידעו הכי טוב להגיד לכם איזו פלטפורמה הכי כדאי לכם לבנות עליה את החנות המקוונת שלכם. הם יתנו לכם את השירות הכי טוב שתוכלו לקבל וכך תוכלו לפתח את החנות הדיגיטלית.