כרטיס אשראי של פיניר

בעידן שבו יותר ויותר ישראלים נהנים מנכסים דיגיטליים מניבים ובפרט מפעילים חנויות מקוונות דרך אמזון או eBay אך טבעי הוא שיהיה גם כרטיס אשראי שמותאם באופן מושלם למטרה זו – הכרטיס החדש של חברת פיוניר (Payoneer), אחת השחקניות הבולטות בתחום הפינטק שצומח בקצב מואץ. איך מפיקים מהכרטיס מקסימום תועלת? מהם היתרונות העיקריים שלו? ואיך נפתלי בנט קשור אליו? בעמוד זה תמצאו תשובות לכל השאלות הנ”ל, ואחרות.

פיוניר – כרטיס האשראי שהוא גם חשבון בנק בארה”ב

חנות ב-eBay או באמזון עשויה להוות נכס דיגיטלי משתלם. אחד התנאים שמציבות ענקיות הקמעונאות בפני מי שרוצה להצטרף אליהן ולמכור מוצרים כאלה ואחרים דרך הפלטפורמות שלהן הוא חשבון בנק בארה”ב. כרטיס האשראי החדש של פיוניר, חברה ישראלית שהוקמה ב-2005, מספק את הצורך הזה שכן הוא לא רק כרטיס אשראי אלא גם חשבון בנק.

הכרטיס של פיוניר הוא חשבון בנק וירטואלי שעומד כמובן בקריטריונים של אמזון ואיביי (למעשה אמזון רואה בפיוניר שותפה עסקית בזכות הפתרונות שהיא מייצרת). בנוסף ניתן באמצעות כרטיס האשראי החדש לרכוש מוצרים אונליין, לשלם לספקים, לבצע העברות שוטפות לכל מיני מטרות וגם לקבל תשלומים מקוונים – בקיצור כל מה שצריך כדי לתפעל נכס אינטרנטי מניב.

אילו עמלות יש לכרטיס של פיוניר?

דרופשיפינג וגם דרכים אחרות ליהנות מהעלייה המתמשכת והמשמעותית מאוד בהיקפי הסחר המקוון יכולות להיות משתלמות מאוד אם פועלים באופן מושכל. אחד הפרמטרים המשפיעים על הרווחים והתשואה על ההשקעה הוא העמלות המשולמות על כל הפעולות השונות.

זהו גם אחד היתרונות המשמעותיים של הכרטיס של פיוניר, שהחלה ב-2021 להיסחר בנאסד”ק. כך למשל העמלה על עסקאות בדולרים היא 1% בלבד (בפייפאל, לשם השוואה, מדובר על כ-3.5-4% – הפרש משמעותי) ועל עסקאות באירו ובמטבעות אחרים לא נדרשת כלל עמלה. גם בביצוע משיכות העמלה שגובה פיוניר נמוכה יחסית, ועוד יתרון של כרטיס אשראי זה הוא שאין צורך בהמרות מדולרים לשקלים ולהפך (פעולות שכידוע מגדילות העמלות).

באופן כללי ככל שהיקף העסקאות הצפוי גבוה יותר, כך גדלה הכדאיות של השימוש בפיוניר בהשוואה לכרטיסים אחרים ובפרט כאמור לפייפאל.

מקסימום אבטחת מידע

העידן הדיגיטלי פותח בפני כולנו שפע אפשרויות והזדמנויות חדשות, כולל נכסים דיגיטליים, ומצד שני גם חושף רבים מאיתנו לפשעי סייבר. בתור כרטיס אשראי חדשני ומתקדם, פיוניר מתאפיין ברמת אבטחת מידע גבוהה במיוחד כך שאפשר לבצע בעזרתו גם עסקאות באתרים סיניים למשל, מה גם שממילא הוא לא מקושר לחשבון הבנק שלכם.

איך מקבלים את הכרטיס החדש של פיוניר?

הדרך למיצוי כל היתרונות של כרטיס האשראי של Payoneer מתחילה ברישום באתר החברה. לאחר מילוי הפרטים הרלוונטיים תתבקשו לבחור בין קבלת כרטיס בלבד לבין קבלת כרטיס ואיתו חשבון בנק בארה”ב. כאמור אם המטרה היא דרופשיפינג, החשבון הווירטואלי הוא הכרחי. לאחר מכן תקבלו מייל שמבקש מכם לאשר את כל הפרטים ואת הרישום – וזהו, אתם בעליו של כרטיס אשראי. את הכרטיס עצמו תקבלו בדואר לאחר כחודש, אבל מיד עם השלמת התהליך הנ”ל כבר יש לכם את פרטי החשבון ולכן תוכלו למשל לפתוח כבר באותו יום חנות באמזון. לאחר קבלת הכרטיס תתבקשו לבצע Activation ובכך להשלים את התהליך.

פיוניר – עוד סיפור הצלחה ישראלי

פיוניר הוקמה ע”י בן יניב צ’צ’יק שעזב ב-2015 ויובל טל שמכהן גם היום כנשיא החברה. המטה של פיוניר ממוקם בניו יורק אבל רוב העובדים של החברה נמצאים בישראל וליתר דיוק בפתח תקווה, שם שוכן מרכז המחקר והפיתוח.

בעשר השנים הראשונות לקיומה של פיוניר, היא גייסה קרוב לרבע מיליארד דולר. ב-2021 הונפקה כאמור בנאסד”ק ובכך משכה השקעות של עוד למעלה ממיליארד דולר. ההנפקה, שמהווה כמובן הוכחה נוספת לעוצמת ההיי-טק הישראלי ובפרט בתחום הפינטק, השתלמה מאוד למי שזיהה את הפוטנציאל של פיוניר כבר בתחילת הדרך – וביניהם גם ראש הממשלה נפתלי בנט שלפי הדיווחים הרוויח מההשקעה בחברה כ-5 מיליון דולר.

עוד כדאי לדעת שלצורך כרטיס האשראי חברה פיוניר למאסטקארד, ושהכרטיס החדש והמשתלם מוכר ב-200 מדינות ומתבצעות בעזרתו עסקאות בלמעלה מ-150 מטבעות שונים. המסקנה המתבקשת: מדובר בכרטיס אשראי בטוח, יעיל מאוד וכזה שיכול לסייע בניצול הזדמנויות בתחום המסחר המקוון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *