חברת אן אף טי

 שהוא ראשי התיבות של TOKENS NON FUNGIBLE, מהווה את אחד המושגים הכי חזקים בטכנולוגיה של הבלוקצ’יין, כאשר ביכולתו לאבטח תוכן דיגיטלי, לקודד עסקאות מותנות, או לחלופין לספק מוצא מושלם. הטבע אשר מוטבע בו מכניס לו את מה שקשה לשנות בבלוקצ’יין – ברמה גבוהה, כאשר כל ערך שבו מקושר באופן קריפטוגרפי וכן נאסף, בעוד כל אחד מהם מקושר, כאמור, בצורה קריפטוגרפית ברצף. הוא עשוי לבסס ערך אמתי אל תוך תוכן דיגיטלי וזאת באמצעות יצירה, כמו גם אכיפה של מחסור ממשי. זה ממש קל לשפל תכנים דיגיטליים לעומת תכנים פיסיים, בפרט בפלטפורמה פתוחה, קשה ממאוד להבחין בין המקור לבין עותק דיגיטלי. ברם, הוא עשוי לזהות את הנכסים הדיגיטליים של המקור, לעקוב בצורה מיוחדת אחרי כל העתק, ואף ליצור כמה העתקים מאותם המקורות. כל אפליקציה בפני עצמה מסוגלת לראות את נתוני היצירה והן לאשר את המספר הסופי של אותם העתקים אשר נוצרו באמצעות הפניה לעסקה שבה תועדו יצירתם ברשת בלוקצ’יין. עכשיו, כל חשבון שמכיל העתק ממוספר כל שהוא יודע כמה העתקים זהים שונים נוצרו, ובאופן הזה הוא אומד את הנדירות באופן יחסי. 

אנחנו בטוחים שבורכתם במנעד רב של כישורים וידע למכביר. יחד עם זאת, אף אחד לא באמת מסוגל להבין בכל תחום, ולכן נשמח באם תקראו את המאמר הזה מהתחלתו ועד סיומו, וככה תגלו – לראשונה בישראל – חברה שעוסקת בתחום ה- NFT מוכרת בתור מפעל טכנולוגיה מועדף…

מה זה בכלל נכסים דיגיטליים?

נכס דיגיטלי נכנס בעצם למימון המיינסטרים, והוא מהווה התקדמות פנומנלית בטכנולוגיה בפני עצמה. מאז שנוצר הביטקווין, בשנת 2009, מערכת אקולוגית של הנכסים הדיגיטליים גדלה באופן מטאורי ביחד עם המון  אסימונים שזמינים במציאות העכשווית. לזכותו אפשר לציין את ההזדמנויות השוק החדשות, עמלות העברה נמוכות, עסקאות לאלתר, וכן אבטחה גבוהה, וכולי. הנכסים הדיגיטליים לא מוסדרים בעקבות האופי המבוזר שלהם, אבל הם עדיין נחשבים לשיטת התשלום הכי מאובטחת כיום, כאשר תשלום באמצעותם הפך למאוד שכיח במהרה, לצד תשלום בכרטיסי חיוב או במזומן.

האם הנדל”ן הדיגיטלי מייצר הזדמנויות עסקיות חדשות?

הצגה של נדל”ן דיגיטלי לארגון שלכם תייצר מקום לקהל יעד חדש. באמצעות מתן הזדמנויות לבני אדם שעושים שימוש בנדל”ן דיגיטלי ליצור אינטראקציות עם החברות שלכם, הנכם מפתחים את הפוטנציאל להשגה של יותר לקוחות חדשים, והן הנכם הופכים יותר מכוונים לטרנדים וניתן ליהנות מסגולות על פני המתחרים שלכם.

האם נכסים דיגיטליים תומכים בעסקאות משתלמות?

ארגונים, חברות או עסקים נוטים לבצע כיום מאות או אלפי עסקאות על בסיס חודשי, וגם יום יומי. בנכס דיגיטלי קיים עבורם פוטנציאל לבצע עסקאות יש בהן מחמת החיסכון. זאת ועוד, עמלות העסקאות עשויות להיות נמוכות באופן יחסי כאשר יוזמים עסקאות בעזרת נכס דיגיטלי, אבל תג המחיר שנקשר לעסקאות יכול להשתנות בהתאם לכמה אלמנטים. בשל כך, חשוב שתבדקו כהלכה אילו עמלות מעורבות בתהליך, וכן מה היא הפריסה כאשר מבצעים עסקאות על ידי הנכסים הדיגיטליים.

האם הנדל”ן הדיגיטלי מתבצע באופן מהיר?

עסקאות של נדל”ן דיגיטלי נחשבות למהירות באופן יחסי, כאשר לרוב תיהנו מהמון שליטה על התהליכים. יש באפשרותכם להציג עסקאות, וגם לאשר אותן, ואף לבחור מתי יתחילו ההעברות, הווה אומר, קיים פחות חוסר וודאות או זמני המתנה מופחתים, שלא כל מיני מערכות של תשלומים אחרים. הודות לכל זה, זמני המתנה של כמה ימים, וגם חוסר ידיעה בדיוק מתי הכסף שלכם יגיע פחות שכיח בשימוש בעסקאות של נדל”ן דיגיטלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *