טראפיק לנכס דיגיטלי

בעלי נכס דיגיטלי? זה הזמן לדעת הכול על הדרכים השונות להשגת תנועת גולשים איכותית למטרות שיפור מתמיד של יחס ההמרה. 

התחרות ההולכת וגוברת ברחבי רשת האינטרנט בכל תחומי המסחר והשירות השונים, מחייבת את כל בעלי הנכסים הדיגיטליים (בעלי ומפעילי אתרים), לפעול בכל דרך אפשרית על מנת למקד את פעילותם השיווקית ברחבי הרשת, וזאת לצרכי הגדלה מתמדת של תנועת הגולשים לאתריהם באופן כזה שישפר בכל רגע נתון את אחוזי ההמרה. 

שימו לב – ללא שיפור נקודתי ומתמיד של יחס ההמרה, כל פעולות השיווק הדיגיטלי (טובות ויצירתיות ככל שיהיו) אינן אפקטיביות והן אינן תורמות לביסוס מעמדו של הנכס הדיגיטלי שבבעולתכם כאתר מוביל בתחומו. אז כיצד תוכלו להשיג תנועת גולשים איכותית שממירה טוב לנכס הדיגיטלי שלכם? להלן מספר טיפים מעשיים בנושא:

ניתוח מעקב גולשים – כל פעולת שיווק דיגיטלי לעסקים חייבת להיות מבוססת על מעקב מתמיד אחר נתוני הגלישה של קהלי המטרה וניתוח מעמיק של הנתונים. באופן זה, ניתן להבין מהיכן מגיע הטראפיק (תנועת הגולשים) ומהיכן מגיעות ההמרות מכל ערוץ שיווקי הנכלל בקמפיין השיווקי שלכם. 

ניתוח הרגלי הגלישה של הגולשים בתוך האתר – מעקב זה נועד לצרכי ניתוח הרגלי הגלישה של כלל הגולשים באתר מתוך ניסיון להבין את משך שהות הגולשים באתר, אופן המעבר בין דפי האתר, מיקום עזיבת הגולשים את האתר וכדומה. ממצאי המעקב נועדו לצרכי שיפור חוויית הגלישה אשר תוביל בסופו של דבר להגדלת יחס ההמרה. 

מבחני TESTING B/A  – אחת מהדרכים היעילות לבדיקה ושיפור יחס ההמרה במסגרתה מעלים 2 גרסאות שונות של אותו קמפיין שיווק דיגיטלי ומריצים אותו לפרק זמן על מנת להשוות בין תגובת הגולשים לכל אחד מהעומדים. 

וזאת לצד כלים נוספים העומדים לרשות כל חברת שיווק דיגיטלי המתמחה לא רק בהשגת טראפיק עבור נכס דיגיטלי אותו היא מלווה אלא גם בהשגת תנועת גולשים איכותית המטיבה עם אחוזי ההמרה.

חשוב לציין שניתוח הרגלי הגלישה של הגולשים, מיועד בין היתר לצרכי שיפור חוויית הגלישה באתר והעמקת ההבנה של בעלי הנכס בכל הנוגע לתובנות הצרכניות של קהל הגולשים הרלוונטי לגביהם. במקביל, קיימת חשיבות להגדלת נפח התנועה לאתר באופן מתמיד ואיתור קהלי יעד חדשים על מנת להפוך גם אותם לקהל נאמן של האתר לאורך זמן. 

אנחנו בחברת אקסטרה דיגיטל, עוסקים ומתמחים בניהול מערכי שיווק דיגיטלי לעסקים, ומאפשרים לכל בעלי הנכסים הדיגיטליים ליהנות ממגוון רחב של פתרונות שירות ממוקדי מטרה לאורך כל הדרך. שיטת העבודה המוכחת שלנו מבוססת על הניסיון המצטבר אותו רכשנו בתחום השווק הדיגיטלי ועל פיתוח מהלכי שיווק דיגיטלי שכל מטרתם להשיג עבורכם יותר טראפיק איכותי לשיפור מתמיד של יחס ההמרה. למידע נוסף בנושא אתם מוזננים ליצור איתנו קשר כאן  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *