איך עושים כסף מנדלן וירטואלי

בעבר בשביל לפרסם את העסק שלנו ברבים היינו צריכים תקציבי עתק בשביל לממן פרסומות בטלוויזיה, ברדיו או בעיתונים. כיום, עם מהפכת הרשתות החברתיות וגוגל קל יותר לעסקים לפרסם את עצמם, אבל הם עדיין צריכים להתמודד עם תחרות גדולה מאוד על תשומת הלב והכיס של לקוח ולקוח. אחת הדרכים היותר כדאיות לכל סוגי העסקים לשווק את הסחורה והשירותים שלהם היא קידום אורגני בגוגל. בשונה מקידום ממומן בו משלמים לגוגל בשביל להופיע בראש תוצאות החיפוש, בקידום אורגני ברשת החיפוש – עלינו לבצע הרבה מאוד פעולות שונות בשביל להוכיח למנוע החיפוש של גוגל שהאתר שלנו ראוי ויותר טוב משאר האתרים ולכן הוא צריך להיות במקום הראשון.

איך הכי נכון לקדם אורגנית את האתר שלנו בגוגל?

קידום אתרים אורגני בגוגל ברגל אחת זה קידום באמצעות קישורים, תוכן והרבה מאוד עבודה טכנית על מהירות האתר וחוויית הגלישה בו. קשה מאוד לקדם לבד את האתר באופן אורגני כי התחרות בכל התחומים שהם מקדמים היא מאוד עזה ואם אנחנו לא חברה לקידום אתרים מקצועית, מהר מאוד נאבד את הרגליים והידיים שלנו כשננסה לקדם את האתר שלנו לבד ובסוף נגרום לעצמנו יותר נזק מאשר תועלת.

איך מתן דגש על התוכן באתר שלנו יסייע לנו בקידום האורגני שלו?

אם אנחנו רוצים שקידום האתר שלנו יהיה נכון ואיכותי, חשוב מאוד שנשים דגש כבר משלב הבנייה של האתר על התוכן שיש באתר. דגש זה צריך להיות בקשר בין סוגי התכנים השונים באתר (ברמת המלל, ההיגיון, המהות, הרעיונות וגם ברמת הקישורים בתוך האתר עצמו ומחוצה לו). ככל שנשקיע יורת בתכנון התוכן שיהיה באתר שלנו מבחינת מילות המפתח ואיכות התוכן עצמו (עד כמה הוא יהיה רלוונטי ויחדש לגולשים), כך יהיה לנו קל יותר לקדם באופן אורגני את האתר שלנו בגוגל.

האם קידום אורגני עדיף על קידום ממומן בגוגל?

כיום, עסק שלא מקדם את עצמנו או לא מופיע ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל הוא עסק שאין לו באמת עתיד לטווח הרחוק. אם אנחנו רוצים שהעסק שלנו ישגשג ויהיה כאן לעוד הרבה שנים אנחנו חייבים להתחיל לקדם אותו בגוגל. השאלה איזה סוג קידום אנחנו צריכים לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן? קידום אורגני הוא קידום לטווח ארוך יותר כי לקוח יותר זמן עד שרואים בו תוצאות בשטח במנוע החיפוש. קידום ממומן יכול להיות יעיל במקרים מסוימים אך הוא נחשב פחות איכותי מאשר קידום אורגני שהוא “אותנטי יותר”.

בסופו של דבר, עלינו להתחיל להתייחס ברצינות לפרסום ושיווק העסק שלנו בגוגל. ככל שנשקיע יותר משאבים באופן פרסום זה כך לעסק שלנו יהיו יותר לקוחות ונוכל להשקיע בצמיחה והרחבה שלו על בסיס הקיים וזה נכון לכל סוגי העסקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *