דגשים ליצירת טראפיק לנכס דיגיטלי

בשנים האחרונות ניתן לראות כי חברות פרסום עושות שימוש במגוון טכניקות פרסום על מנת לפרסם את הקמפיין. כל הפרטים על חברת פרסום והטכניקות השונות – בכתבה לפניכם. 

אילו טכניקות פרסום פופולריות בקרב חברת פרסום?

שנים האחרונות, המדיה הדיגיטלית השתלטה על הפרסום הקונבנציונלי. שיווק דיגיטלי התפתח משיווק באינטרנט למדיה דיגיטלית. מדיה דיגיטלית היא שילוב של טכנולוגיה ויצירתיות היוצר קמפיינים פרסומיים אפקטיביים לחברות. בשנים האחרונות, מפרסמים עברו לעבר המדיומים הדיגיטליים הללו בגלל העלות האפקטיבית והטווח שלהם.

האסטרטגיות המובילות בפרסום דיגיטלי כוללות: עיצוב אתרים, מודעות מקוונות, אופטימיזציה למנועי חיפוש, סרטונים ויראליים ופרסומות ברשתות חברתיות.

נכון לעכשיו, יותר מ-3 מיליארד אנשים ברחבי העולם משתמשים בטכנולוגיה דיגיטלית. עם מספר כה עצום של משתמשי אינטרנט, חיוני שמשווקים ומפרסמים יוודא שיש להם כלים שונים בארסנל שלהם.

1) פרסום אודיו: נמצא כיעיל יותר ליצירת לידים ולמודעות למותג.

2) פרסום ויזואלי: נמצא כיעיל יותר למודעות למותג.

3) פרסומות אינטראקטיביות: הן יוצרות פלטפורמה עבור לקוחות לאינטראקציה עם פרסומות. מטרת המודעות הללו היא לקבל המלצות, פידבקים והצעות מלקוחות על מנת לשפר את יעילות הקמפיין.

רוב החברות מתמקדות במודעות אודיו או ויזואליות מכיוון שהן זולות יותר, אך מסעות פרסום אינטראקטיביים הוכיחו כיעילים הרבה יותר.

מה כוללת טביעת רגל דיגיטלית?

טכניקות הפרסום המובילות בשוק הן אלו שהן משעשעות, רגשיות ואינפורמטיביות. בעזרת שימוש במדיה דיגיטלית וטכנולוגיה מתקדמת, ניתן כעת להתאים מודעות לקהל מסוים. “טביעת הרגל הדיגיטלית” היא טכניקה פופולרית שקיימת כבר זמן מה. טביעות רגל דיגיטליות יכולות להכיל מידע אישי על אדם, כגון שמו, קבוצת גיל, מגדר, מיקומו ותחומי העניין שלו. הטכנולוגיה שיפרה את תעשיית הפרסום עם הצגתם של ערוצים דיגיטליים וחברתיים חדשים.

הפרסום כבר לא מופיע במסך הטלוויזיה או על גבי שלט חוצות. במקום זה, הפרסום  עבר למרחב הדיגיטלי שבו קמפיינים יכולים להיות מכילים ומותאמים יותר לקהל שלהם.

פרסום דיגיטלי ידוע בשקיפות, ביעילות וביכולות המיקוד שלו. זה הופך את זה לדרך יעילה להגיע לקהל ספציפי בקנה מידה באמצעות עדכונים בזמן אמת והתאמה אישית כדי להניב המרות. גישה דיגיטלית לפרסום היא הדרך קדימה, שכן היא משפרת את הנראות, משפרת את אחוזי ההמרה ומגדילה את הרווח הכולל. פרסום היה באופן מסורתי מדיום אנלוגי מאוד. זה אומר שזה היה הרבה יותר חומר – עם מודעות דפוס לא מקוונות ופרסומות טלוויזיה. כעת, עם הפרסום הדיגיטלי, הוא הפך להיות הרבה יותר ממוקד ויעיל.

היתרונות של נקיטת גישה דיגיטלית לפרסום הם רבים:

נראות משופרת: לקמפיינים דיגיטליים יש סיכוי מוגבר להיראות על ידי הצרכן בהשוואה למדיה המסורתית – בגלל האלגוריתמים של מנועי החיפוש שמעדיפים אותם כעת. לצרכן יש גם הזדמנויות לחוויות מותאמות אישית באינטרנט – בין אם זה באמצעות כלי התאמה אישית או משואות המוצבות בדפי האתר שלך שגורמות לאינטראקציות ‘מקוונות’ להרגיש אישיות יותר מאשר רק גלילה למטה

פרסום דיגיטלי יכול לאסוף נתונים שניתן להשתמש בהם כדי ליצור תוכן מותאם אישית לכל אדם. בימינו, קשה למצוא מודעה במדיה המסורתית המכוונת לקהל עם הסבירות הגבוהה ביותר לקנות מוצר או שירות. קשה גם לעקוב אחר הצלחת מסע פרסום ועד כמה הוא היה יעיל בהשגת יותר אנשים לאתר האינטרנט שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *