אפיק השקעה שכדאי להכיר

אם עדיין לא שמעתם או הכרתם, נכסים וירטואליים מהווים את אחד מאפיקי ההשקעה המבטיחים ביותר, כאלה שמסוגלים לספק עבורכם הכנסה פסיבית לא רעה בכלל. רוצים לדעת יותר? הנה כל מה שצריך לדעת עליהם. קראו והצטרפו גם אתם להצלחה!

אז במה בעצם מדובר?

אנו מייחסים את הביטוי “נכס מניב” באופן אינטואיטיבי לכל מה שקשור לנכסי נדל”ן, אך בהקשר של נכסים אינטרנטיים מתכוונים למעשה לנכסים שאינם פיזיים, אלא כאלה שנמצאים במרחבים הווירטואליים ושבאמצעותם ניתן ליצור מצב של הכנסה, בדרך כלל במתכונת של “הכנסה מהבית”. למעשה, אם תשאלו כל חברה שמתעסקת במרחב הדיגיטלי, למשל חברת קידום אתרים שמתעסקת בקידום ולעיתים גם בבנייה של אתרים, זהו משאב שעשוי להיות חשוף לכמות אדירה של מבקרים מדי יום וככל שהוא יותר פופולארי, כך הוא יניב עבורכם יותר הכנסה ולעיתים אף יעניין את השחקנים הגדולים במשק הישראלי, מה שימנף אתכם גבוה מעבר לכל דמיון. 

דוגמאות

ניתן לבחור מבין מגוון רחב ביותר של אופציות שיכולות להניב לכם כסף:

  • אתרי מכירה – אלו למעשה אתרים שניתן למכור דרכם מוצרים ושירותים באופן ישיר או עקיף.
  • אתרי לידים – אתרים שעוסקים בנושא מסוים של איתור מומחים. ההכנסה מגיעה מבעלי עסקים שמעוניינים להופיע במאגר של האתר.
  • ערוצים – בעיקר דרך הפלטפורמה של יוטיוב. גוגל מעניקה תשלום לפי מספר צפיות וכמו כן, ניתן לפרסם מוצרים ושירותים בתוך הסרטונים.
  • פרופילים – אינסטגרם, פייסבוק, טלגרם, טוויטר ועוד. ככל שישנם יותר עוקבים בקבוצות והדפים, כך ניתן לחשוף מוצרים ושירותים בצורה מקיפה יותר, מה ששווה היום הרבה מאוד כסף.

פלטפורמות נוספות כוללות בלוגים (עם שטחי פרסום מודעות), אתרי אפיליאציה (כל רכישה דרך קישור מכניסה כספים), קורסים מוקלטים (נגינה, שיווק, למידה) ועוד. 

בעלות לעומת אירוח

אם החלטתם להקים לעצמכם נכס מניב מכל סוג שהוא ברחבי הרשת, קיימות שתי אפשרויות מבחינתכם:

  • נכס בבעלות – במקרה זה אתם מקימים אתר בפני עצמו ולכן הינכם הבעלים היחידים שלו. אתם קובעים את הכללים, מעלים את התכנים ואינכם כפופים לנהלים וחוקים של גוף כלשהו. ברוב המקרים מדובר באתרי מסחר מקוון. קימת גם אפשרות לנכסים בבעלות משותפת, בה ניתן להיות אך ורק משקיעים ולקבל הכנסה פסיבית.
  • נכס מתארח – במקרה זה הנכס הדיגיטלי שלכם נמצא בבעלות הגורם שמארח אתכם בו. ניתן למצוא דוגמאות רבות לכך, כגון יוטיוב, פייסבוק, אתרי בלוגים, טוויטר, אינסטגרם ועוד. לא ניתן לשנות דבר בנכסים אלו מלבד מה שהמארח מציע לכם. היתרון הוא הישענות על פלטפורמות מצליחות, תגמול פר צפייה ופוטנציאל חשיפה גדול והחיסרון הוא שמדובר בטרנדים שיכולים גם להיעלם ואיתם גם ההשקעה בהם.

רוצים לדעת יותר? חברות רבות מציעות קורסים מקיפים אשר יסבירו לכם כיצד בדיוק להקים נכסים מצליחים בכוחות עצמכם, כשחלקן אף יציעו לכם הצעות שותפות בתמורה לשימוש בפלטפורמות המצליחות שלהן. כדאי לכם לנסות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *