איך לשווק נכס דיגיטלי

נכסים דיגיטליים הם הדרך המודרנית והעדכנית לשפר את הביטחון הכלכלי האישי. פעם אנשים שרצו אפיק הכנסה ויציבות פיננסית יכלו לרכוש נכסים, דירה להשכרה, להקים עסק כזה או אחר או לרכוש משרד להשכרה או נכס מניב אחר. כיום, בזכות שיווקית ופרסום אפקטיביים, ניתן להפוך נכסים דיגיטליים חדשים למקור הכנסה אקטיבי, אטרקטיבי, יציב. הטיפים הבאים יבהירו כיצד לפרסם ולשווק טוב יותר, את הנכסים הדיגיטליים שלכם. 

לקדם את הנכס באופן אורגני

נכס דיגיטלי יוכל להניב הכנסות ורווחים, כאשר הוא עונה היטב על צורך של הלקוחות שלכם. לדוגמא, בחנות דיגיטלית תוכלו לחסוך ללקוחותיהם זמן וכסף, על ידי מכירה ישירה ומשלוח עד הבית. בערוץ הרצאות או קורס מחשבים מקוון, תספקו ללקוחות ידע כזה או אחר. בעזרת כלים של קידום אורגני, השיווק עובד היטב. זהו אוסף של שיטות שמאפשרות לעסק לתפוס מקום טוב בגוגל, להגיע לחשיפה גבוהה מול הלקוחות, מבלי להיתפס כגוף שמפרסם את עצמו באגרסיביות. הקידום ברמה האורגנית נתפס כאמין יחסית, עבור מרבית הלקוחות והגולשים. 

שיווק במייל בקנה מידה רחב 

תוכנות ופלטפורמות שונות מאפשרות לכל מי שמעוניין בכך להעביר אימייל שיווקי או פרסומי, לרשימה גדולה של לקוחות. ככל שהרשימה הזאת תהיה גדולה יותר, כך אפילו אחוז לא גבוה של היענות יביא לכם הכנסות משמעותיות מהנכס הדיגיטלי בשל מה שנקרא לו חוק המספרים הגדולים. את רשימת התפוצה ניתן לבנות על ידי רכישה של לידים או על ידי איסוף רשימת נרשמים לאתר, הרחבת קהילת החברים ברשתות החברתיות, רשימת לקוחות מעסקים אחרים או קודמים ועוד. 

שיווק באמצעות תוכן 

שימוש בתוכן יכול להיות דרך טובה מאוד לשווק ולפרסם את עצמכם בכל מיני פלטפורמות. התוכן אמור לתת ערך רב לגולשים, אך גם להפנות להשתמש בנכס שלכם ולהניב לכם הכנסות נאות. את התוכן ניתן להפיק ולהפיץ בכל מיני פלטפורמות, למשל: כתיבת מאמרים מקיפים לאתר שלכם. הפצת מאמרים באתרים רלוונטיים, למשל אם אתם מצלמים קורס בנושאי גננות לגנן החובב, תעלו מאמרים באתרים של משתלות, בעסקים של עיצוב גינות וכדומה. תוכן קצר כגון פוסטים תעלו ברשתות החברתיות ותכנים מצולמים לפלטפורמות כגון אינסטגרם או יו טיוב, טיק טוק. 

פעילות ברשתות חברתיות 

את הנכס שלכם תוכלו לפרסם לשווק היטב, אם תפעלו נכון ברשתות החברתיות. הקימו דפים עסקיים ברשתות חברתיות והעלו פוסטים בצורה עקבית. פעלו בקבוצות שונות, כמומחים בתחומכם. ענו על שאלות, ספקו תובנות וכדרך אגב תוכלו לחשוף את הנכס הדיגיטלי שלכם. ברשתות חברתיות, המפתח הוא כפול: חשוב להעלות תכנים לעיתים קרובות, באופן שמעניין את הגולשים. בנוסף, צריך ליצור מעורבות גולשים. בנוסף לכל זאת, ניתן לשפר את התוצאות השיווקיות על ידי קמפיינים דיגיטליים בתשלום, בעזרת הקמה של עמודי נחיתה או מיני סייט מושקעים. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *