בסוף השבוע שעבר הייתי סוף שבוע ביוון באי מיקונוס ופה ושם בעודי מרפרף בסטורי באינסטגרם

נתקלתי בכתבה הזו על “פליטי יוקר המחיה” , מסתבר שיש נהירה המונית של ישראלים לחו”ל בכתבה מדברים על אותם ישראלים שעוברים ליוון וקפריסין ואף לתאילנד , אני באופן אישי מכיר ישראלים רבים , חברים , לקוחות שלי ואף חלק מהספקים של החברה שלי המתגוררים אף בדובאי , במדינות מזרח אירופה ועוד…   , זה עצוב מאוד אבל ישראל הפכה להיות אחת המדינות היקרות בעולם בלי שום פרופורציות.

העלאת הריביות , האינפלציה שמתעוררת ומערכת הבחירות הקרובה (נקווה שלא יהיו נוספות) כנראה רק יחריפו את המצב

האם נכס דיגיטלי יכול להיות חלק מהפיתרון? (פה אפשר להירשם למפגש הקרוב שאני עורך על מודל הנכסים הדיגיטליים של סמרטה)

פליטי יוקר המחיה - כתבה מתכנית הצינור

פליטי יוקר המחייה

האם יתכן שאנחנו עדים בימים אלו לתופעת הגירת יוקר מחיה? זה כבר לא טפטוף, במקומות שונים בעולם נוצרות מושבות ישראליות של אנשים שאוהבים את ישראל אבל לא יכולים לחיות פה כי פשוט יקר להם מדי. תיעוד מיוחד מתאילנד, קפריסין ויוון Hila Yakove Eldad Dresner

Posted by ‎הצינור‎ on Thursday, July 7, 2022

הקורונה עשתה לעולם גם דברים טובים , ביניהם הבנו שאנחנו יכולים לעשות הרבה דברים בצורה דיגיטלית לקנות , למכור , לתקשר , ללמוד וכמובן רבים בלית ברירה יצרו לעצמם עסקים ונכסים דיגיטליים.

גם בחופשה ביוון פגשתי כמה נוודים דיגיטליים ( אנשים ומשפחות שמתפרנסים מהאינטרנט וחיים בחו”ל) וראיתי אנשים מאושרים שחיים בשקט בלי דאגות בלי לחץ ורובם גם דואג להתנתק מהתקשורת בישראל.

ואכן החיים בחו”ל זולים משמעותית כמעט בכל תחום ומאפשרים לאותם אנשים שמרוויחים בארץ 20-30 אלף ש”ח ולא סוגרים את החודש גם לי בחברה יש לקוחות שהם נוודים דיגיטליים (עד שהם יחליטו לעבור לגור באופן קבוע) , לרובם יש עוד עסקים אך החנויות שלהם לחלקם משלמות עבור המחייה (ואף החסכונות)

רווחים שמכניס נכס דיגיטלי

אנחנו מקימים ללקוחות שלנו עסקים מוכנים, נכס דיגיטלי שמנוהל על ידי צוות של מקצוענים , במשך שנים רבות לימדתי והכשרתי אלפי סוחרים והכנסתי אותם לעולם המסחר הדיגיטלי, אך מרבית האנשים כמו בכל תחום שלומדים , לא מצליחים ליישם את מה שלמדו בטל לא בתור עצמאיים. לכן לפני כמה שנים החלטתי לשנות את המודל ולהקים ללקוחות עסקים מוכנים.

אם אתם חושבים על עסק דיגיטלי יציב , שיכול גם להיות מקור הכנסה נוסף בארץ , אם אתם חושבים על לחיות בחו”ל או להיות נוודים דיגיטליים

אני מזמין אתכם למפגש הקרוב שאני מקיים (נרשמים בלחיצה על הכפתור הירוק מתחת למאמר) , ולהצטרף לרשת החנויות שלנו עם נכס דיגיטלי משלכם.

שכר דירה? משכנתא? איך להתמודד?

תוך כדי כתיבת המאמר נתקלתי גם בסרטון הזה בו בעל הדירה מחליט להעלות שכר דירה לשוכר למרות שיש לו הסכם וכו’. וכן המצב כאן לא פשוט אלו שחיים בשכירות סובלים מהעלאות שכ”ד אגרסיביות , אנשים שלקחו הלוואות ומשכנתאות לפתע צריכים לעשות חישוב מסלול מחדש לאור העלאות הריביות. להיות יזם נדל”ן הפך להיות הרבה יותר מאתגר ולא ניתן לדעת מה יהיה בעתיד. בימים הללו בהם המצב הכלכלי בכל העולם נפגע המסחר הדיגיטלי ממשיך להתפתח ולגדול וזו ההזדמנות שלך גם להצטרף …
בעל דירה מאיים על שוכר

Adam Shafir לאן הגענו אם בעל דירה מרשה לעצמו לדבר ככה?? לאיים לזרוק לרחוב בנאדם מהבית שלו, אם לא יסכים להעלאת שכ״ד ב15 אחוז - למרות שהוא נמצא איתו בחוזה (!!). זה לא שוק זה ג׳ונגל, אולי אפילו משחקי הרעב

Posted by ‎הצינור‎ on Thursday, June 30, 2022

אם המאמר הזה נוגע לכם או למישהו ממכריכם , 

אשמח שתשתפו ותזמינו אותו גם לאחד המפגשים הקרובים שלנו לשמוע על מודל הנכסים הדיגיטלים של סמרטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *